picundela24რომ არ მყვავდეს, არაფერს ვიტყოდი

ხრაპავკია როცა მაღალ აბაროტზე გადიხარ. დანასტორიკებულ 2.0-ზე მეტს წვავს მაშინ. ნელი სიარულით კი ნაკლებს.
იცი რატომ ?
ძლიერი ძრავი აქვს და თავისუფლად შეიძლება 2000-3000 აბაროტის შუალედში იმოძრაო ქალაქში.
ტურბინიან ლეგასს კი 2400-ზე უკვე ტურბინა ერთვება. 2000 აბაროტი კი ხანდახან არ ყოფნის

ლეგასი რო მყავს, 6-იანი მექანიკით. 2000 აბაროტზე, მეექვსე გადაცემით 80კმ/სთ მიჭირავს თავისუფლად. იგივე აბაროტზე მეხუთე გადაცემით 60კმ/სთ უჭირავს.
ტურბინიან ლეგასს კი მეხუთე გადაცემით 2000 აბაროტზე ეჭირა 80კმ/სთ. 3000-ზე მეხუთე გადაცემით უკვე 100კმ/სთ-ით მივდიოდი როცა 6-იანი კარობკით 3000 აბაროტზე, მეექვსე გადაცემით 120კმ/სთ მიჭირავს თავისუფლად.
აბა დაიჭირე შენი ფორიკით 60-80კმ/სთ სიჩქარე და აბაროტს დააკვირდი რამდენზე იქნება