მოკლედ დღეს ვკითხულობ მთელი დღეა ზეთების კლასიფიკაციებს და ამბავ ჩამბავს. 2.0რ ძრავებს რასაც ვეძახით, ანუ ეჯ204 ძრავებისთვის ქარხნულ მანუალში წერია ზეთი 5W-30 SL კლასიფიკაციით.
განვიხილოთ SL კლასიფიკაცია რას წარმოადგენს.
საავტომობილო ძრავის ზეთი, ძრავებისთვის 2001 წლიდან, შეესაბამება ავტომობილების მწარმოებელთა მოთხოვნებს. ამ ტიპის ზეთები გამოიყენება მრავალ კლაპნიან და ტურბინიან ძრავებში, работающих на обеднённых смесях топлива, აი ეს როგორ ვთარგმნო ხ.ზ
შეესაბამება თანამეროვე ეკოლოგიურ მოთხოვნებს.
რასაც ჩვენ ვასხამთ, მოტულის X ცესი 5W-40 არის A3/B4 კლასიფიკაციის.
რას გვეუბნება ეს ასოები და ციფრები, რო წავიკითხე არ მესიამოვნა.
A3 ხანგრძლივი ექსპლუატაციისთვის მქონე თვისების ზეთია, ანუ გამოდგება იმისთვის რომ ზეთი იშვიათად ვცვალოთ, ასევე გამოდგება ყველა სეზონის ზეთის პონტში.
B4

Преимущественно используются в дизельных двигателях с непосредственным впрыском топлива, если для них рекомендованы масла данного качества
უპირატესად გამოიყენება დიზელის ძრავებში...
ამ ყველაფერ სიკეთესთან ერთად კიდე არმესიამოვნა ის ფაქტიც, რომ ხანგრძლივი მოხმარებისთვის შექმნილი ზეთი მალე ბანძდება, მიუხედავად იმისა, რომ 5-6 ათასზე ვცვლით.
ჩემი ძრავი არ არის შიგნიდან სუფთა, რო ჩამოვიდა და შევცვალე ზეთი მაგარი შავი ჩამოვიდა და იმის მერე არც რამე გამწენდი არ ჩამისხია, მეორედ რო შევცვალე მაშინაც შავი ჩამოვიდა, მესამედ ჩავასხი ეხლა და 1500 მაქვს გავლილი, ფერი არმომწონს მაგრამ მე იმას ვაბრალებ რო ძრავია ბინძური და ბუნებრივია ფერის მალე ცვლა, მაგრამ ბოთლში რაც მისხია არც იმის ფერი მომწონს. თუ ვინმე ადევნებს თვალს ზეთის ფერის და თვისების ცვალებადობას გთხოვთ დაწეროთ რამდენზე იცვლის ფერს და თვისებას თქვენი მოტულები და ა.შ
თეგეტას დედას ვთხარე ჩინური ხლამით რო გვჭყიპავს და ფულებს რო იტენის ტრაკში...
This post has been edited by mcIgnOBARI on 13 Mar 2015, 16:58