giorgiffჩემიც 523 ოგონდ 2 ვანოსიანი. ასგიკზე 2 ვე პაკრიშკა ბუქსაობს ვეჩნად, როცა მეორეში გადააქ უბრალოდ ჩერდება

ამიტომ არ გადამაქვს ასეთ დროს მეორეში.რ17 245/45 ზე. დაჯე 235/45 ზე რო მეყენა გაჩერებუკზე რო ადგილდან ჩამეჭირა ტორმუზის გარეშე ეგრევე ბუქსაობსა. რ15 ზე ალბათ მეორეც დაიწყებს ბუქსაობას

.რაც მანქანა მყავს 3 ჯერ გავტესტე, ორი ე34 525 იყო გავასწარი, ერთი ეხლა მოიხოდა ძაან და უკვე ვეგარ ვასწრებ მარა ერთნაირად დავდივართ.ერთხელ ე39 იმენა 525 მა მოდი დავდგეთო კაიმეთქი და ვაბშე დავიბენი, ქალაქში სვეტაფორიდან დავსტარტეთ, ასც არ მქონდა გათიშული ტორმუზი გაზით დავძარი და დამიბუქსავდა ამდროს კიდე ასცმ აანთო და დამიბლოკა გაზი, ერთი სიტყვით ჩავისვარე

მერე გაგორებულზე მითხრა კაითქო ესეც ტიპტრონიკით ვიყავი და ბუგაროკზე რო გადავედიტ ჩავაჭირეთ ამდროს მეორე სიჩქარეში ყოფილა და ვაბშე ჩავისვარე, მოკლედ გამოუცდელივარ ასეთ საქმეში

გამიტყდა მარა რამექნა. ზატო დგეს ე60 525მა ვერ გამასწრო ტორმუზს დავადგი და მერე ჩამიშხუილა, არვიცი გაზიმეყენა თუარა,ან პარჩაკი იყო.
და ხო კიდევ, როცა მანქანით ნელა დადიხარ და დასტოინად სულ ვეჩნად მერე კარობკა ნელ რეჟიმს იმახსოვრებს და ისეთI ფიცხი აღარაა ნუ მე ჩემ მანქანაზე ასე შევატყვე, როცა საშუალოდ სწრაფად დადიხარ მერე უფრო ფიცხია მანქანა, ამიტომ როცა სულ ნელა დადიხარ მერე შენი მანქანა გეჩვენება მკვდარივით როცა სხვის მანქანაზე დაჯდები იგივე ძრავიანზე.რავი მე ასე შევატყვე ჩემ მანქანას, რაც აქამდე მყოლია. შეილება ვცდები მარა რავი ჩემსაზე ასე ვატყობ. დაჯე ეხლა დ-თი როცა ძაან სწრაფად დადიხარ სიჩქარეებს დიდ აბაროტებზე ცვლის, და როცა ნელა დადიხარ უკვე დიდ აბაროტებზე დამახსოვრებით გირთავს სიჩქარეს, აგერ მამაჩემი სწრაფად დადიოდა დ-თი და მე5 სიჩქარეს 70 ზე ხან მეტ სიჩქარეზე ურთავდა, რაცარუნდა გაზს აეშვა მაინც არ რთავდა. მერე ტიპტრონიკით გადართო ოგონდ უკვე 50 მდე როცა იყო სიჩქარე და ესე რთავდა რამოდენიმეჯერ ი ვსიო მერე "დ" რეჯიმმაც ეგ სიჩქარე დაიმახსოვრა და მაგ სიჩქარეზე რთავდა. ამიტომ ჯობია თუ სწრაფად დადიხარ "ს"-ში ან ტრიპტონიკით იარო.ერთხელაც მინდა გატესტვა ოგონდ რადიატორ რო გავაკეთებ მერე. ეხლა ცოდოა. 170ჰფ აქვს მაგრამ კარგად იწევა

კაი მოვლილი მანქანაა, 0-40 ზე ვასხავ ზეთს, ორჯერ 5-30 ზე ჩავასხი მარა არ მოუხდა მანქანას, სქელი იყო და ცივზე კაკუნიბდა სანამ ზეთს აიტანდა.