აქ ისევ altezza vs all-ია?

რა მაინტერესებს იცით?
1) რომელი სტოკი, ოთხცილინდრიანი, 2.0 ატმო დრიფტაობს უკეთ?
2) ალტეზა შექმნეს ც კლასის მერსედესის და ბმჭ ე46 2.5 ის კონკურენტად და რატომ უნდა გაასწროს M3-ს?, თუმცა 2.8 იანს ჩაგრავს

3) ორი წელია rs ტიპტრო მყავს, თანაც გაზზე, გაზაფხულზე დამეწვა ბაბინა, 50$ დამიჯდა ორი ცალი თავის ტრანსპორტირებით და ორ კვირაში ჩამომივიდა. რესტაილინგის კიდე გაცილებით იაფია და გამძლე. მსურველებს ფორუმის პონტში დაგეხმარებით უსასყიდლოდ

ნასოსი კეთდება უპრობლემოდ, ვოზდუხამერი იწმინდება და რატომ იწეწავთ თავს?

P.S. მე პირადად დღემდე მსიამოვნებს ტეზას მართვა და გაყიდვასაც არ ვაპირებ სანამ lexus is350 ის ფული არ მექნება

P.P.S. ამ ხნის განმავლობაში ბაბინის გარდა შევცვალე რადიატორის ხუფი 15 ლარი, ჩავაპრესინე ორი შარავოი ჯამში 20 ლარი, ასევე ჩავაპრესინე ორი ჭრიჭინა ასევე 20 ლარი, სვეჩები ორჯერ 28$ და 30$, ბაბინა 25$, ზეთის და საბურავის ფასები თქვენც იცით
This post has been edited by ALTEZZA_QUTAISI on 22 Aug 2015, 14:33