აბა ჰონდისტებო გავნათლდეთ და ვნახოთ როგორ ხდება K20 სვაპ...
ამის 2 წესი არსებობს... აწე კუზაოს მოაქცევ ქვეშ ძრავს სვაპ კრებლენიებით,,და
ესაგის,,,ამას დიდი მინუსი აქ...ძალიან დაბლა დგება კარტერი მიწასთან,,
მეორე ვარიანტია ზემოდან ჩასვაფო და ცოტამაღლა დააყენო ძრავი,,,
ამას მინუსი ის აქვს რომ კაპოტის გადაკეთება უწევს,,,
ორივე შემთხვევაში კულისის გადაკეთებად უწევს,,რაც მთავარია ყველანაირი პირობა ასებობს რომ
სულ იოლად ჩაისვაპორ სვაპ კრეპლენიები ნებისმიერი მოდელისთვის სვაპ ყუმბარები იოლად ხელმისაწვდომია...
This post has been edited by >gorski*JDM*lover> on 19 May 2015, 23:23