მოგესალმებით ყველას ძმებო .
ერთისიტყვით ამ თემასთან დაკავშირებით ახლოს თუ არა არც შორსაა, რული გამაგრდა ჩემს 4რუნნერ 4.7 ზე,
ხან გაიშვებდა ხან მაგრდებოდა მოხვევის დროს, მივედი ვაშლიჯვარში, იქ მიმასწავლეს კარგი ხელოსნები არიან და მაგრად აკეთებენო.
მოკლედ დიაგნოზი ვერ დაუსვეს ჯერ, მერე მთელი მანქანა დაშალეს მარტივ მამრავლებათ, რულავოი რეიკა არ გამოუღიათ ერთი,დაშალეს რულის შიდა სისტემა სალონში, რულის ღერძის კრესტავინა და გიდრავლიკის ნასოსი.
აღმოჩნდა გიდრავლიკის ნასოსი არ მუშაობდა კარგად, ამასთან ერთად რულის ღერძის კრესტავინაც გაჭედილი იყო ცალი მხარე, და ტრიალის დროს ხან იშვებდა ხან იჭედებოდა, რულავოი კალონკასაც ოდნავ ხმა ქონდაო და ამ ვითომ ხელოსნებმა სარეგულირო გადაუჭირეს ისე მაგრად რომ მოსახვევში რომ უხვევდი რული თავისით არ სწორდებოდა, 1000 კილომეტრს გაივლი და მოჯდებაო

მერე კრესტავინა აიღეს ზეთში აბანავეს და მიაყენეს უკან ,,იმუშავებს კაიხანიო, მერე მოიტანეს რაღაც კრაისლერის გიდრავლიკის ნასოსი გადაკეთებული, ჩემს მანქანაზეც შინგნით რაღაცეები გადააკეთეს,მიღუნმოღუნეს რაღაც ტრუბები და მიაყენეს ეს გადაკეთებული ნასოსი.
წამოვედი და ორ საათში ყველაფერმა აურია.
ნასოსი ისე ღმუოდა გული მიწუხდებოდა, გაჩუმდებაო და უფრო და უფრო იმატებდა ხმა.
კრესტავინა ისევ იჭედებოდა
რული მოსახვევში არ სწორდებოდა და ა .შ