სასწაული ვიზუალი აქვს ნსხს. რომ გაატურბინოს კაცმა ეგ ### მატორი გამოვა რამე?
გორსკის ეცოდინება რამდენად გამძლე ძრავი აქვს მაგ თაობის ნსXს.
ნსX პირველი სერიული მოდელია რომელიც მთლიანად ალუმინის კარკასით გამოვიდა.
200 კილოთI ნაკლებია ვიდრე ჩვეულებრივი მეტალის კუზაო რო შეექმნათ,,,,ალუმინის დეტალები აქ.
ძარაზეც 20 კილო აქ მოაკლეს...
ძრავს რაც შეეხება,,,მსოფლიოში პირველად დაყენდა ტიტანის შატუნები,,, Lightweight yet strong titanium rods
კოვანი პორშინი და კალენვალი აქ....
Fრმ სლივები როგორც ს2000 ს...
Honda C30A Engine
Displacement 2977cc with 90mm bore and 78mm stroke
The compression ratio was 10.2:1. Belt driven heads had Dual Over Head Cams and 4 valves per cylinder
-----------
We swapped one into a customer's car in early 2009. Take note, the AC compressor brackets are different, use the C30A. Also must use C30A intake manifold. Plug all of the Air pump ports. Otherwise, was a very direct swap. For whatever reason, this car makes 497WHP on pump gas with our turbo system.
Still hasn't broken any pistons...
I've seen this done and running, no head changes etc direct 3.2L swap into '92 Chassis. This was done already by a fellow Canadian member back in '08/09. Swapped a 3.2L into a '92 NSX end result was 517rwhp on the stock 3.2L Turbo setup.
რახმააქ
ნსX ს ტესლი ვიდეო ეს არის
This post has been edited by >gorski*JDM*lover> on 8 Apr 2015, 13:15