ig1988გააჩნია რა მდგომარეობაში იყიდი. ბევრმა არ იცის რომ თუ ავტომატია მხოლოდ თავისი ზეთი უნდამ კაროპკაში და არც ის იციან რომ წნევით გამოცვლა არ შეიძლება.. ასევე ხიდშიც მხოლოდ თავისი ზეთი უნდა.. თუ ჩამოიყვან კარგი შეფასებით ჩათვალე, რომ დაისვენებ.. თუ აქ იყიდი მაშინ დასკანალნა უნდა შEამოწმო რა.. ვინმე დუნდუკის ხელში ხო არ იყო ნამყოფი.
დალშე რა გითხრა აბა.. ჩემი აზრით თავის კლასში პირველია ეს მოდელი.. ბევრი პლიუსი აქვს ძალიან. ტევადი სალონი, თავისი უდობნი სავარძლებით(რომლებიც საჭიროების შემთხვევაში ორ საწოლიან კოიკად კეთდება

) ბაგაჟნიკიც საკამაო ტევადობითაა(შიგნით საპიკნიკე მაგიდით

)
ტრასაზე, სოფლის გზაზე ერთთნაირად ჯიგრულია. არსად არ შეგარცხვენს. თოვლში, საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ რომ ბევრ დიდ ჯიპს ჯობია. წვას რაც შეეხება. ერთი წელია მყავს იაპონური(ავტომატი) და ტრასაზე მიწვავს 8.5, ხოლო ქალაქში 10-11. ნუ გააჩნია ტარების სტილსაც. ხარჯს რაც შეეხება, სულ თავიდან იაფად ჩავუპრესე ბალკის რეზინები და კიდე რაღაცეები და 3 წელი საშუალოდ არაფერი არ უნდა ხადავოიში.. ანუ ხარჯი მარტო ზეთში მაქვს ჯერ-ჯერობით
კლირენსს რაც შეეხება საკმაოდ მაღალი აქვს და თუ სადმე კლდეღრეში არ დადიხარ(მაგალითად ჩვენი ბაკურივით, რომელიც 8 სულიანი ოჯახით თუშეთში დადიოდა

) დალიფტვა არ არის საჭირო(თუ მაინც გინდა არც ეგაა პრობლემა).. მე ფშავ-ხევსურეთში უპრობლემოდ დავდივარ მაგალითად.
მოკლედ რა. თუ ყიდვას დააპირებ აქ არ დაგზარდებით და გეტყვით რას უნდა მიაქციო ყურადღება.. (პირველ რიგში გეტყვი რომ 1999-2001 გამოშვები იყიდე!. ხოლო ეგ ალფარომეო დროზე მოიცილე ტო.. რა ღორმუცელა ყოფილა
This post has been edited by ze_moreira on 19 May 2015, 13:12