ბრატცი ე.ი. გუშინ დავაწებე გახვრეტილი რო მქონდა გლუშაკი ხმისთვის. დღეს რო დავქოქე, კი გაჩUმდა მანქანა, მარა შUაში დაბლა ხრიალი , ფრუტუნი თუ ზუზუნი გავიგე. კატალიზატორის ბაჩOკს მივარტყ-მოვარტყი და ხრიალებს ...
ჩავედი ელიავაზე და ტიპმა 50 ლარზე მეტს არ ვიძლევიო... აწია მანქანა და ეს სხვა ბაჩოკია, კატალიზატორი ვაფშე არ იქნება შიგნით, ქარხნული არ არისო... ამას არ ჩავიბარებო... ე მეთქი როგორ მე არ მიჩალიჩია და ამერიკაში მეეჭვება იკატალიზატორზე ეჩალიჩათთქო... ... გაჭრა და დავინახე კატალიზატორი დევს ჯიგრულად... შუა ნაწილი იყო დამწვარი და ჩაშლილი, დანარჩენი მთელი იყო. გამოვაყრევინე , დასერილი ტრუბა ჩავაკერებინე და კატალიზატორი წამოვიღე...
ჯერ ჩეკი არ აუნთია და იმედია არც აანთებს...
ისე ჩემი 20 ლარიანი ჯიგარი ბლუთუზ დიაგნოსტიკა კარგად მუშაობს

ბოლო პერიოდია მიწერს , რომ კატალიზატორის ეფექტურობა ნორმაზე დაბლააო... მართალი ყოფილა , რას ერჩით
ხოდა რა მაინტერესებს:
კაროჩე ასე გააკეთა ტიპმა : ერთი მხარე ამოუკეტა მილს და დასერა გარედან... ორივემ ხარე რო თავისუფალი ყოფილიყო ხო არ აჯობებდა?? ??
და კატალიზატორს სად იბარებენ, ნუცუბიძეზეო და კიდე არი ეგ ტოჩკა თუ იცით ვინმემ??
ისე მიყუჩდა მანქანა, ვაფშე არაფრის ხმა აღარ მესმის
This post has been edited by gio_cxel on 17 Apr 2015, 16:07
NGK, DENSO.
https://forum.ge/?f=56&showtopic=34918310&st=795