PAINKILLERრატომ ვერ აჯობებს? რაზე დაყრდნობით ამბობ ამას ?
ჩვენ გვყავდა ეხლახანს 2014 იანი რავ 4 და xv მიტარბის გზაზე. ერთნაირი საბურავებით, ყველგან უკეთესი იყო სუბარუ. როგორც თოვლზე დგომა ასევე დიაგონალი. ვერცერთი დიაგონალი ვერ გაიარა რავ 4 მა.
რაც შეეხება სხვაობას
ბევრი განსხვავება აქვს იმპრეზასგან
უფრო მეტი აქვს საერთო ამ პადვესკას ფორესტერთან ვიდრე იმპრეზასთან. ძალიან ბევრი ბლოგია ამის შესახებ შეგიძლია თავისუფლად გაეცნო
მაგალითად
Structure Reinforcements for side impact performance.
Suspension Raised 3" and body raised 4".
Stiffer Spring Rate and greater Damping Force.
Larger front strut tubes and brackets.
Larger Front Stabilizer Bar.
Wider track.
Shorter Wheelbase.
Greater approach and departure angles.
Increased rigidity for front suspension and rear suspension.
Roll-over sensor [For side curtain airbag (SRS) and front seat seatbelt pre-tensioner activation].
Larger front brake discs.
Revised transmission ratios for towing as well as fuel efficiency.
Larger tires with different tread design.
Radiator: Increased cooling capacity for towing capability.
Larger fuel tank capacity.
და ა.შ
https://www.stanleysubaru.com/blog/2012/sep...aru-impreza.htm This post has been edited by chegesto on 21 Mar 2019, 02:45
ამერიკული ოცნებები სადაც ყოველი მე-20 მემილიონე წარმატებული ხდება და სხვები მას შეჰყურებენ... (c) nikusha_marx