A1onemanვერ მოვაბი თავი გუშინ კი მინდოდა, მაგამ რაღაც ვერ ჩავსვი "ვილკა" ცეპლენიის და დღეს მოვხსენი ისევ კარობკა, მერე ყუმბარები რომ ავაწყე უკან, ორივე ერთნაირად ტრიალებდა მძიმედ, რაღაც რგოლი იყო ჩამოცმული ზბორში და მაგის გამო, ის აღარ მახოვს მერე ჩამოვაცვი თუ მას მოყვა ვერ გავიგე, მოკლედ მოვხსენი ის როგოლი სულ. ეხლა ჩვეულებრივად არის ყველაფერი, ერთი ისაა რომ ადრე ყუმბარებზე საკმაოდ დიდი ფუჭი სვლა ქონდა, რომ ატრიალებდი სიჩქარეში, ეხლა პატარაზე ხტება როგორც უნდა იყოს ისე, მაგრად მინტერეებს რატომ. ის როგოლი არაფერ შუაშია

, რგოლითაც იგივე იყო. მერე კოლეტორზე გაგრილების ფარი როა, ის მომძვრალი ყოფილა ზაკლოპებიდან, შეიძლება მაგის ხმაც იყო პოლნი გაზზე რაღაცა ხმაურობდა უკანა კოლეტორთან. იქ ახლოში ვერ ვიშოვე და ადი-ჩადიში გვიდა დრო. მანქანა ჩამოვწიე, მოვიშორე ეს ტვირთი, სულ მეგონა ყოველ ასვლაზე ჩამოვარდნილი დამხვდებოდა. მატორი შევაცურე, დაღამდა და მიყენების დრო აღარ იყო, ხვალ ვსინჯავთ მომეხმარებიან თან. ისე დავიღალე, აწი მე მანქანების გაგებაში არვარ

, იქ ზურას მეზობლებმა პოლემიკა გამართეს ვინ რას გაასწრებს, კაცს ლეგასი ყავდა სტოკი იყო მანქანო

და M3-ს ასწრებდაო, ბოზიშ სტოკი იყოო

. მაგ ლაყბობაშიც გავიდა დრო, მეც ეხლა ცოტა ნელა ვმუშაობ, 8-ჯერ თუარ მოვხსენი და არ დავრწმუნდი გულე ვერ ეგუება, ხელოსანი არვარ და რავუყო აბა. თან ნერვები მეშლება, ვერ ვსაზღვრავ ძალას, სუყვეელ ბოლტს მოვყვიტვ ამ მანქანაზე გარდა 41 შკივის რომაა, უკლებლივ ყველას ამ მანქანზე და, ვეღარ ვხვდები ხომე



* * *
როგორც ვატყობ ის რგოლიც დასაყენებელი მექენბა

, კიდევ კარგი 5 ცუტი უნდა მოხსნა დაყენებას
* * *
რაც ვნახე, მოკლედ ეგ რგოლი მანქანას ქონია

. ეს რგოლი დიფერენციალს აძლევს სიმყარეს, მილიმეტრის მეათასებდშია სხვაობა და ასეთ რგოლებს აყენებენ, მაგრამ ის მაინტერესებს. ჩემსაზე მაგრად უჭირდა ბორბლებს ტრიალი და ბორბალ მოხსნილზე ხომ საერთოდ, ყუმბარის ბოლტებს რომ ვხსნიდი, საკმაოდ დიდ ძალას ვატანდი რომ ყუმბარა გადამეტრიალებინა.
რგოლი რომ ეყენა ვატრიალებდი ოღონდ დიდი ძალით, მანქანიდან რომ მოვხსენი არ შემიმოწმებია და იმ ოთხკუთხედს, რომელიც რგოლს აწვება, მაშინ მოვუშვი უბრალოდ ბოლტები და ისე დავატრიალე. 4 ბოლტზეა მოჭერილი და როცა ზედაპირი ზედაპირს აზის, მაშინ ყველაფერი იდეალურია, საკმარისია 4 დან 2 ბოლტი ბოლომდე გადაუჭირო და ვსიო მორჩა კინო. თვითონ რგოლი არის ალბათ 1.5 მილიმეტრი + - რაღაცით, მგონი დიდია სისქეში და ამის ბრალი იყო რომ უჭირდა ყუმბარებს ტრიალი (ალბათ?). რგოლს რომ ვაყენებ ორივე მხრე ტრიალებს ერთი მიმართულებით, თუ ერთს გავაჩერებ მაშინ მეორე ტრუალობს

, ჩვეულბრივად, უბრალოდ კოლოსალური ძალა ჭირდება და როცა მაქნან დგას, იმხელა ძალა აქვს და წონა რომ ამას უპრობლემოდ ერევა. წესით კი როცა ერთს ატრიალებ მეორე უკუღმა უნდა ტრიალებდეს უპრობლემოდ. ხვალ გავალ დილით ნუკრისთან გავარკვევ ერთი რეგულირების პრინციპს, მე როგორც ვხვდები ეხლა რაც უკეთესი კიარა ბევრად მაგარია. ფუჭი სვლა მოიმატებს, წვა მოიკლებს გაწევა მოიმატებს, დიფერენციალის რესურსის ამბავშია ეს რგოლი

, ეხლა მთავარია მინიმალური დანაკარგი გაწევაში...
This post has been edited by Zgarbi1 on 20 Feb 2016, 00:50