severussპასპორტში უწერია 50 ამპერიანი და ზოგ ვერსიას 60. ბაზრის მიხედვით. კონდიციონერიანსაც და ისეც უწერია 50 ამპერიანი. 60 ალბათ ცივი ქვეყნებისთვის. თუ დიდი სხვაობა არ იქენბა 60 იყიდე ახალიც და ნახმარიც ან 55 ისიც წავა
* * *
დღეს მოვიცალე და აკუსტიკას ვასწორებდი. რაღაცეები შევცვალე და რამდენიმე მინუსი გამოჩნდა.
პლიუსი ისაა, რომ ხმა აქვს სასტიკი, სუფთა ბასიანი სასიამოვნო, ბოსე ისვენებს გვერდით, შედარება შემიძლია

. მაგრამ მძღოლის კარებს ახმაურებს, მგონი შპილკა აკლია, ხელს რომ ვადებ ჩერდება. დავყევი ტორპედოს და არაფერი არ იღებდა ხმას რაც იმას ვურტყი

. ხმა ქონდა გათბობის ცენტრალურ ნაწილს, კონსოლის თავზე როა. მოვხსენი, გავხსენი შუაზე 8 შურუპია და ქარხნული ვიბროიზოლაციის ზოლი სულ დამჯდარი იყო, ორმაგი სკოჩი მაგის მაგივრად და ურტყი ეხლა ხელი ხმას არ იღებს

.
ამორტიზატორებიც გამოვცვალე წინა დღეებზე, 1 საათი მოვუნდი მთლიანობაში. დავისნე, რაკარგი ყოფილა, ყველანაირი ვიბრაცია ხმები გაუქრა, აღაც ჭრაჭუნობს ზედა გიტარის ვტულკები, ფორმა შეიცვალა დგომის და მაგის გამო ალბათ, ზედა გიტარები მაინც გამოსაცვლელია ახლო მომავალში.
სალონიც დეტალებში გავაპრიალე

, მაგრამ ფანჯრის ჩამოწევა არ შეიძლება, მომენტალურად იღებს მტვერს.
ისე ჩემ მანქანს ვუჩივოდი რამხელა ხმა აქვსთქო და რაც ჯტს-ით დავდივარ, დავაფასე სიწყნარე. როგორი არადა მანქანს იდეალური მაყუჩი აქვს, მაგრამ ძრავის ხმა ისმის მუდმივად, ფანჯრებ აწეულზეც და რამე. V6 თემაა

. იქნებ 3.0 ვითრიო... კონსტრუქტორი ჩემი ხელით მაგარია