ვინც ცოტას გადის გაზით იმათ საყურადღებოდ ვწერ პოსტს
მეყენა პატარა რედუქტორი როცა ვიყიდე და 19 კუბიანი ბალონით სავსე ზაპრავკით გავდიოდი მაქსიმუმ 110-120კმ ქალაქში...
მერე იმ პატარა რედუქტორს მოეკითხა და გრინ ფაუერში დავაყენე ვერსუსის რაღაცა დიდი ბაბასილი რედუქტორი და 140 ზე ნაკლები მას მერე არ გამივლია...
ანუ რედუქტორი არამარტო ცხენის ძალებით განისაზღვრება არამედ კუბატურითაც... ამიტომ თუ გინდათ მეტი ეკონომია არ დაზოგოთ მაგაზე თანხა... მიყენებდნენ 150 ლარიან რედუქტორს მაგრამ გვაქვსო 250 ლარიანიც და ეს ჯობიაო.. მეთქი დააყენეთ ძვირიანი თქო და მშვენივრად მუშაობდა.. მუშაობით მშვენივრად მუშაობს პატარა რედუქტორზე მაგრამ დიდი რედუქტორით წვაც ნაკლები მქონდა და გაწევაც მეტი ქონდა მანქანას...
ცოტა ხნის წინ ვნახე ჰემი გადაყვანილი გაზზე... რაც აქამდე მყავდა ნანახი და რაც გამიგია 120-ზე მეტს 24 კუბიანი ბალონით ვერავინ ვერ გადიოდა... და ეს ტიპი რო ვნახე და კაპოტი რო ახადა, ბრც-ს რედუქტორის ხელა დიდი რედუქტორი ეყენა ოღონდ მართკუთხედი... გეგონება 2 რედუქტორი არისო ერთმანეთზე მიერთებულიო... ხოდა ტიპმა სულ რო გაზგაყრილმა ვიაროო 150 მატარებსო ნებისმიერ ვარიანტშიო და ტრასაზე 250 თავისუფლად გავდივარო, 24 კუბიანი ეყენა ბალონი... ასე რომ როგორც ამბობენ Size Matters
გადაიხადეთ ის 50 იქნება თუ 100 ლარით მეტი... ანუ ესეც იმუშავებს მშვენივრად თემა რო არ იყოს რა... რაც უკეთესად იმუშავებს ის დააყენეთ...
1. Dodge Intrepid 2,7
2. Dodge Neon 2.0
3. Dodge Stratus 2.4
4. Jeep Grand Cherokee 4.0 242
5. Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8 230HP
6. Jeep Grand Cherokee Limited 4.7 V8 270HP
7. Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8 Unknown HP
8. Lincoln Navigator 5.4L V8 305HP