სალამი კლუბს
მოკლედ ყველაზე დიდი პრობლემა რაც კი არ მომწონდა ჩემს გრანდში იყო ის რო წინ საბუქსირე არ ქონდა
და პირველ რიგში გადავწყვიტე ეს პრობლემა მომეგვარებინა
პირველ რიგში ვიყიდე ჩასახრახნი საბუქსირეები


მერე გავჩარხეთ ჩასახრახნები რომლებიც უნდა დასვარკებულიყო რამაზე (ეს რამა ძალიან ამბიციური განაცხადია გრანდისთვის, უფრო ჟეშტის ტრუბაკბადრატს გავს ნუ ამაზე მერე

)
მერე დავშალეთ წინა ცხვირი და აღმოჩნდა რო გრანდს გათვალისწინებული აქვს მსგავსი რამის დაყენება რამის წინა ნაწილი გამოიყურება ესე

2 ცალი 14 მმ ნახვრეტი და 1 ცალი 12 მმ იანი
ე.წ. პლაშადკის გაკეთებისას ვარჩიეთ ან 14 იანი ნახვრეტების გაფართოება და 16მმ მდე გაზრდა

პლაშადკისტვის ავიღეთ 9 მმ ლისტი
და გამოვიდა ესეთი რამე

მოკლედ ბევრი მცდელობის და ზომვის მერე ამ ჩვენი საბუქსირეების ჩამოწერის გადაწყვეტილება მივიღეთ

ბამპერთან მიმართებაში არ მოგვეწონა რაც გამოგვდიოდა

რადგან რამის სისქით ვერ მოვიხიბლეთ გადავწყვიტეთ
2 16 ბოლტზე დაგვედუღებინა ლისტი 9 მმ სისქის

მოკლედ ესეთი რამე გამოგვივიდა

მერე იყო სამღებრო სამუშაოები


და საბოლოოდ გამოვიდა ესეთი რამე


ეხლა ვიყიდი ალბათ რამე ესეთს ან გამოვიწერ.

მოკლეს 2 დღიანი სამუშაოები დასრულდა მეც კმაყოფილი ვარ
ის საბუქსირეები თავისი ჩასახრახნი რკინებით მანქანაშI მიყრია თუ ვინმეს ენდომება შემიძლია მივცე დაადუღოს პირდაპირ კუზაოზე და მარტივად საბუქსირე გამოუვა რომელიც იქნება მოსახსნელი, რეზბა ღრმა და კარგი აქვს ასე რომ არსად არ უმტყუნებს

ეხლა რაც შეეხება მანქანას, სამწუხაროდ გავოცდი, როგორი თხელი რამა აქვს, სვარკას რო ვაკეთებდით კაიფობდნენ ამ სვარკას თუ გატეხავ რამა ეძებე მანქანაზე ზედ არ ექნება უკვეო, აი რაღაცა თხელესი ჟეშტის კარობკა.
მოკლედ ეს მანქანა მძიმე ოფროადისთვის არარის. ძველი გრანდი მაინც კონსტრუქციულად ბევრად ძლიერია.