JDM ( Japanes Domestic Darket - იაპონიის შიდა ბაზარი )
Domestic Marketis განვითარება ძირითადად იაპონიამ შეუწყო ხელი,
ბევრმა არ იცის და 1-2 სიტყვით განვმარტავ ამ ყველაფერს.
JDM მწარმოებლები არიან:
Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi, Mazda, Suzuki, Subaru, Isuzu, Daihatsu, Mitsuoka.
ანუ იაპონური ა\მწარმოებლები.
ზოგადად იაპონიაში ა\მ ქონის ვადა არის 3-5 წელიწადი, იშვით შემთხვევაში 7 წელი.
ამიტომ არის ჩვენთან ჩამოტანილი იაპონური აუტომობილები კარგ მდგომარეობაში.
5 წლის აუტომობილი იაპონიაში უკვე გადის სერიოზულ ტექდათვალიერებას და მისი შენახვა ყოველწლიურად
უფროდაუფრო ძნელი ხდება და მეტ შემოწმებას მოითხოვს.
იაპონიაში მიაქვთ 3-4 წლის ა\მანქანა ცენტრში და გამოაქვთ ახალი.
მაგალითად მოვიყვან ნისანის ცენტრს. მიაქვთ ნისანის აუტომობილი, ცენტრში ფასდება მისი ღირებულება და გამოაქვთ ახალი,
ძველი აუტომობილის ღირებულება ფორმდება როგორც წინასწარი შესატანი ახალ აუტომობილისათვის.
JDM გულისხმობს როგორც ა\მ-ს ასევე აუტონაწილებს.
იაპონიაა "ძირითადი" სპორტული ა/ნაწილების მწარმოებელი.
თავად იაპონელები თვლიან რომ ნამდვილი JDM გულისხმობს აუტომობილს რომელიც გამოშვებულია 2000 წლამდე.
რომელიც დახუნძლულია უამრავი ტუნინგ დეტალით და "კარბონის" ( carbon-ნახშირბადი, ნახშირბოჭკოვანი მასალა) დეტალებით,
ისე რომ აუტომობილმა არ დაკარგოს თავის პირვანდელი სახე. პირველად კარბონის გამოყენება დაიწყეს იაპონელებმა
აუტოსპორთში და პირველი რაც შეცვალეს ეს იყო მძიმე, მეტალის "კაპოტი", შემდგომ უკვე სხვა ნაწილები მოყვა.
ასევე ნამდვილ JDM-ად ითვლება "სვაპი" ანუ შეცვლა, ძველი ძრავის ახალი ბევრად უფრო ძლიერი ძრავით.
ძრავით რომელიც კონკრეტულ აუტომობილში არასდროს მდგარა.
არის ადამიენების კატეგორია რომელიც აფასებს და უფრო მოსწონს ძველი აუტომობილები ვიდრე ახალი მოდელები.
აქედან გამომდინარე ისინი აწყობენ ძველ მოდელებს ახალი და სპორტული ნაწილებით. აქედან გამომდინარე წამოვიდა მსგავსი მოდა! )))
ა/მ ტუნინგით დაინტერესებული ადამიანი არც ისე ბევრია, აქედან გამომდინარე ტუნინგით დაინტერესებული
ადამიანები ხშირად აწყობენ შეკრებებს, ივენთების სახით და უფრო მეტ სტიმულს აძლევენ სხვასაც,
დაინტერესდნენ აუტომობილით, გაერკვენ ა/მ + ში და - ში და აქედან გამომდინარე გააკეთონ სწორი არჩევანი
მათ ხელმისაწდომ ა/მ შორის მათი გემოვნებიდან გამომდინარე.
მსგავსი მიდგომა იძლევა საშუალებას გამოავლინო, გაუხსნა აუტომობილს ახალი შესაძლებლობები.
საქართველოში, და საქართველოს რომ ქონდეს ქართული წარმოება ა/მ-ის და ნაწილების
იქნებოდა GDM-ი ( Georgian Domestic Market )
მაგრამ ჩვენ არ გაგვაჩნია სამწუხაროდ მსგავსი რამ.
ამიტომ იგეგმება იაპონური აუტომფლობელების შეკრება 10- რიცხვში.
და რახან იქნებიან იაპონური აუტომობილები შეკრებასაც დაერქმევა JDM შეკრება.
თუმცა დარწმუნებული ვარ ეუროპელებიც მოვლენ შეკრებაზე. ))))
უფფფ, იმდენი ვილაპარაკე ბოლოს კინაგამ მეც დავიბენი კი არადა მგონი დავიბენი.)))))
---
მივამაგრე 1რთ1 შეკრების ვიდეო.
საქართველო რათქმაუნდა მსგავსი შეკრებებისგან ჟერ ძალიან შორსაა.
https://www.youtube.com/watch?v=ItsoqRdaOec