ჩემი თერმოსტატი იყო გაფუჭებული და ძაან ნელა ხურდებოდა მანქანა.
65 გრადუსზე ზევით არ ცხელდებოდა სიარულის დროსაც.
გამოვცვალე თEრმოსტატიც და ანტიფრიზიც, ეხლა 75-90 უჭირავს. და საკმაოდ მალე ხურდება
მაქსიმუმ 3-5 წუთი და უკვე 65-მდე ადის ტემპერატურა
როგორც წვავდა 10 ლ-ს ისევ ისე წვავს. ამ ბოლო დროს ძაან საცობებში მიწევს სიარული და 11-ზეც ადის.
ამიტომ ძაან იმედი ნუ გექნებათ წვის ამბავში.
ზოგადად ზამთარში იმატებს წვა +2ლ და ამას უნდა შეეგუო. აზრი არააქვს ჩხიკინს
Giorgigvმარჩებს პედალი ელოქტრული აქვს და სავარაუდოდ მანდ იქნება რაღაც არეული,
ანუ პროგრამულად უნდა გაასწოროს ჩემი აზრით.
ეს სცადე აბა
ОБУЧЕНИЕ педали акселератора отпущенному положению
- операция, необходимая для контроля выходного сигнала датчика положения педали акселератора.
Она должна быть выполнена каждый раз, когда кабель датчика положения педали акселератора или ЕСМ был разъединен.
Удостоверьтесь, что педаль акселератора полностью выпущена.
1. Повернуть ключ зажигания в положение"ON" и ждать по крайней мере 2 секунды.
2. Выключить зажигание, ждать по крайней мере 10 секунд.
3. Повернуть ключ зажигания в положение"ON" и ждать по крайней мере 2 секунды.
4. Выключить зажигание, ждать по крайней мере 10 секунд.
This post has been edited by MB23 on 24 Dec 2015, 22:12