E46 ქარხნის რეკომენდაცია Aral Antifreeze Extra, DEA Kuhlerfrostschutz, GlycoShell, Glysantin Protect Plus, Mobil Frostschutz 600 არის შემდეგი ანტიფრიზები ეს იმას არ ნიშნავს რო სხვა იგივე მახასიათებლის ანტიფრიზი არ შეიძლება
კონკრეტულად ეს მოდელის ანტიფრიზი მე თბილისში ვერ მოვიძიე
maverick16მე რო ვუტხარი ეგრევე მაჯახეს ლურჯი უნდაო და შენ რატო ჩაგისხეს წითელი? ანუ როგორც ვმიტხრეს მაგატ რაც ააქვთ ეგ წითელი არის G12
ჩემი M52 ძრავია და ამას უწერია რო G11 არის რეკომენდირებული
რას გაიგებ დღეს მთელი დღე დავდიოდი სად არ ვიყავი მაგრამ კვალიფიციური პასუხი არავინ არ გამცა სამწუხაროდ
გარტყმაში არ არიან რას ყიდიან არ რატო

TDC _ში მივედი shell-ის ანტიფრიზი მაინტერესებდა და კონსულტანტმა რაღაცეები იბოდიალა დავიკიდე და ბლოკიდან დაცლაზე ჩავედი სერვისში
და ხელოსანმა ნუ იასნა ჯერ არ იცლება ბლოკიდანო მერე რო აუხსენი და უთხარი ბოლტი უყენია თქო არ გაიტეხა და ოოო მაგას ვერ მოვხსნიო
და ვაფშე რატო გინდა დაცალოო შეურიე ერთმანეთში რა ფერიც გინდა და რა დაშვებაცო ატვეჩაი ვარო
ავდექი და გამოვბრუნდი აზრი არ ქონდა კამათს მაგრამ რა არის გასაკვირი ჯერ ხალხმა ზეთის შერჩევა ვერ ისცავლეს
Ps: საერთოდ ყველაზე კაი ვარიანტია მზა ატიფრიზი ჩაასხა უკვე ქარხნულად გაზავებული
და რატო ანუ გამოხდილი წყალი მაინც არ არის ისეთი სუფტთა და რაღაც მინიმალური დოზით მაინც იკეთებს ნალექს
და ქარხნულად გაზავებული რა წყალსაც ხმარობენ არის მოლეკულურ დონეზე გაფილტრული
აა და კიდე სადღაც ამოვიკითხე სტატიაში პროფესორი მევლუდა წერდა ყველაზე კაია თუ მთლიანად ანტიფრიზის კონცენტრატს ჩააასხამთო უბრალოდ ძვირი ღირს და იმიტო აზავებენ წყალთანო
ეს არავინ არ გააკეთოთ თუ გიყვართ საკუთარი ავტომობილი
bertone07ზოგადათ ქართული განმარტებები არ ვიცი ასე რო იყოს რუსულად
ძირითადათ რისგან მზადდება
G11 производится на основе этиленгликоля,
G12 изготовляется на основе карбоксилата, а в его составе отсутствуют силикаты. Благодаря этому,
G13 – состоит из полипропиленгликоля. Жидкость характеризуется экологичными свойствами
G12 ++ იგივე (G13) არის


ფერები შეიძლება სხვადასხვა იყოს იშვიათად მაგრამ არის ხოლმე და გაურიო თუ ერთი ქიმიური შემადგენლობა აქვს არ არი პრობლემა
მაგრამ თუ სხვადასხვა ქიმიური შემადგენლობა აქვს მარტივი ენით რო ვთქვათ აიჭრება
სხვადასხვა სახეს იღებს
. იმღვრევა და წარმოიქმნება მცირე ზომის ქვიშის მსგავსი ნალექი
. იჭრება და წარმოიქმნება 1-2 მმ ზომის ლორწოვანი ნაერთი
რასაც ეტაპობრივად მიჰაყავს გაგრილების სისტემის გაბიდვნა რაც თავისთავად ზრავის გადახურებას გამოიწვევს
ასევე შეიძლება მიიღო ქიმიური ნაერთი რომელიც დაცვის მაგივრად გამოიწვევს კოროზიას და წარმოქმნის მეტალზე მიკროსკოპულ ღრმულებს
ეს ცხრილი რომლის შერევა შეიძლება ერთმანეთში

ეს შედეგი შერევის მე ეს შედეგი არ არის ერთი ორი დღის გარკვეული პერიოდის მერე გაიბიდნება კაი ვარიანტში დაილექება
საბოლოოდ არცერთი არ იქნება კაის მომტანი ძრავისთვის

ეს ვიდეო ვიზუალურად რა მოსდის
G11 ქიმირი პროცესი ძრავში

G12
This post has been edited by kakhakakhiani on 10 Nov 2015, 23:07