მეც მაგ ძრავზე მყავს E46 316
მეც იგივე მითხრეს, რო პრობლემურიაო. 1 წელი არცაა რაც მყავს, თითქმის 20 000 კმ გავატარე და როგორც შენ არ გიხლია ჩემი ძრავისთვის ხელი, ისე-მე

ზეთს ვასხავ 5-40 ვალვოლაინს, 6-7 ზე ვუცვლი, შეცვლიდან შეცვლამდე 1 ლიტრამდე ვამატებ

ბენზინს ლუკოილის პრემიუმს ვასხავ მხოლოდ, 1-2 ჯერ ჩავასხი სხვა, მარა ლუკოილით ყველაზე კმაყოფილი ვარ

წვით ავტობანზე 4.3 ლიტრიც დავაწვევინე (ბორტ კომპის მონაცემით), საშუალო სიჩქარე 90 მქონდა, ნუ ზოგჯერ 9 ლიტრიც დამიწვია ტრასაზე, გააჩნია როგორ ივლი. ქალაქში ვაკე-საბურთალოს პროპკებში 10 ლიტრს მიწვავს, ბორტ კომპის მონაცემით. ისე ერთხელ ბაკის გადავსებით შევადარე და დაახლოებით იგივეს აჩვენებს ბორტ კომპი, რასაც რეალურად წვავს.
დალშე მინუსებზე უკვე გითხრეს, უფრო ფაქიზია და სერვისიც ძვირი ჯდება, მაგალითად ჰაერის ფილტრს ქუთაისის ქუჩაზე 40-50 ლარს აფასებენ, მაშინ როცა 6 ცილინდრიანებზე (M სერია) 15 ლარი ღირს

აზრზე არ ვარ ნაწილების ფასები

ნუ რულავოი 200$ დააფასეს და E36 ის მიდის, რომელიც 200 ლარი ღირს

მეტი რა ნაწილი რა ფასი ღირს აზრზე არ ვარ.