mazurskiiბიჯოოო

გიხსნი და გაიგე

მნიშვნელობა არ აქვს რისი გალოვკა აყენია მანქანაზე, წრX-ის, სტი-ის, ჰონდის, ფერარის თუ სუზუკის. ერთადერთი განსხვავება ისაა რომ როცა ტურბოს ოპტიმალური წნევა 1 ბარია(სიტყვაზე) და სტი-ის გალოვკით ამ წნევაზე 300 ცხენს დებს, წრხ-ზე დადებს 280ს. ეს ხდება იმ მცირე განსხვავების გამო რასაც გალოვკის გამტარობა ქვია(ისე არ გეგონოს რომ რამე ძაან დიდი განსხვავებაა)

. ამ ყველაფერს აბალანსირებ წნევით, ანუ წრX-ზე დაგჭირდება ოდნავ მეტი წნევა იგივე ძალის მისაღებად. მაგრამ ამ შემთხვევაში უკვე ეფექტურობის ზონიდან გამოდის ტურბო და ან დადებს იმ ცხენს ან არა, მიუხედავად იმისა რამდენს დაუბერავ.
შემდეგ
გალოვკა მეტს არ ატარებს ესეთი სისულელე აღარსად აღარ თქვა. ყველა გალოვკას აქვს ლიმიტი და ლიმიტი იწყება 0.1 ბარიდანვე ატმოსფერული წნევის ზემოთ. ჰონდისთვისაც სუზუკისთვისაც და წრხ-სთვისაც

როგორც კი 0.1 ბარი წარმოიქმნება სისტემაში, ეგ უკვე იმას ნიშნავს გალოვკა ლიმიტზე მივიდა და უბერავ ძალით. იმიტომ ქვია ტურბო დაბერვას ,,ძალით დაბერვა''

ზემოთ არ არსებობს ლიმიტი. უბრალოდ წნევას ზრდი მუდმივად.
თუ უბერავ და ძალა არ ამოდის ან ტურბო აცხელებს ჰაერს ან გაგრილება არ გივარგა.
შემდეგ
კარგი გალოვკის პლიუსი არის ერთადერთი და აბსოლიტურად მსგავსია დიდი კუბატურისა

. ერთსა და იმავე ძალას იღებ შედარებით ნაკლები წნევით, ნაკლები ტემპერატურით და დეტონაციით. მანდ მთავრდება.
არაფერი როგორ არაა, ზემოთ დავწერე რაც არის

სხვა თუ რამე გაინტერესებს გამოუშვი.
AVTooსრული სისულელეა

მახოს არ ვიცი რა დაესიზმრა ან რა ქნა მარა ესეთ უაზრობას არ ველოდი მაგისგან:|
2.0 ძრავი და 9000 აბაროტი ტურბოსთვის იგივეა რაც 3.0 ძრავი და 7000 აბაროტი

გამტარობის მხრივ. (რიცხვები ზუსტი არაა რა თქმა უნდა, უბრალოდ მისახვედრად დავწერე). ანუ იმენნა აბაროტი არაფერი სირთულე არაა ტურბოსთვის. უბრალოდ გამტარობა აბაროტებზე ითვლება. ჯერ ძრავის მოცულობის და მერე აბაროტების მიხედვით
AVToo