ეს ვინც გითხრა წარმოდგანა არ აქ ზნაჩიტ ჰიბრიდზე ზოგადად,,,,
ვარიატორზეც იგივეს გეტყვის
RS-FELIXზოგადად ჰიბრიდი რატქმაუნდა ძაან გამომდგარია სერვისიც შემოსულია და ბატარიებსაც აკეტებენ საქართველოში,,,
სივიკი ჰიბრიდი ბევრი დადის ყველა წლის მოდელი უპრობლემოდ...ზოგადად 100K ზე აქ ბატარიას გარანტია ქარხნისგან
სივიკი არის 1.3 ძრავით + ელექტრო დამხმარე,,,ანუ ბენზინის ძრავი მუშაობს და ელექტრო ეხმარება,,,რომ გაგიფუჭდეს ბატარია
ივლი ჩვეულებრივად(პრიუსისგან განსხვავებით რომელშიც ელექტრო ძრავია დომინანტი და ბატარია თუ გაფუჭდა ვერ დაძრავს)...
წვა ჭორის დონეზეა ზოგადად 7 ლიტრს დაწვავს საშუალოდ,,,
ინსაითი პირველი თაობა 1.0 ძრავით არის,,+ ელექტრო ძრავი ესაც იგივე სისტემაა როცა საჭიროა მაშინ ირთვება ელექტრო ძრავი ,,,
კოლოფი ვარიატორი,,,,,წვით ესაც 6 დან 7 ლიტრამდე წვავს,,, პრიუსი 5.5 ლიტრს წვავს ეს ოფიციალური წყაროს მონაცემებით
Fიტ ჰიბრიდი ძალიან მაგარი მანქანაა 2.7 დან 3.3 მდე წვავს როგორც წერენ,,ახალი თაობის ძრავიაi-DCD 1,7
ძაან თესლი ტრანსმისია 7 სიჩქარიანი double clutch transmission, electric motor...მოკლედ Fიტ უმაგრესი ჰიბრიდია პრიუსი ვერ მიდის,,,,
დანარჩენ ორთან შედარებით პრიუსი ეკონომიურია თუმცა სივრცით პატარა,,,
მცირე ინFოა ინგლისური თუიცი ბევრი რევიუ შეგიძლია ნახო
This post has been edited by >gorski*JDM*lover> on 25 Nov 2015, 18:52
მიმაგრებული სურათი