rsmaanნუ რაღაც პონტში მართალი ხარ მაგრამ
1. ვარიანტი ლისზე მიდიხარ (სავარაუდოდ ბლოკებიანი 4.7 მატორიანი ჯიიპით) დრიფტაობ სწორზე აწვალებ მანქანას პტარა გუბეებში და მოდიხარ სახლსში (ნუ საწვავის და მოიკის ხარჯები ემატება)
2. ვარიანტი მიდიხარ ჭილზე.
+სწავლობ ჯიპიეს ნავიგაციას მაშინ როცა გააცნობიერებ რომ გზა აგერია ტყეში (თან უცებ სწავლობ)
+ნახულობ მანქანის მინუსებს недастваки რომ საამომავლოდ იცოდე რამდენიანი საბურავი დააყენო რა სიფართის როგორ დისკზე სად დამცავი გჭირდება სად მისაბარგალკებელია
+იყენებ შენი ცოდნის და მანქანის შესაძლებლობების მაქსიმუმს რატომაც მერე ღიმილი გიჩნდება სახეზე და გულიც სხვანაირად გიცემს
+ნახულობ რაღაც ახალს და უცხოს (ძალიან საინტერესო ადგილია თავისი გუბეებით და როქ ქრევლინგოთ) გემატება გამოციდილება მაგალითად როგორ დააბუქსირო ან ის საბუქსირეები რაც დააყენეთ მანქანაზე თუ უძლებს დატვირთვებს.... ანუ ერთი მონაკვეთის დაძლევის გუნდური მუშაობით ახერხებთ
-შეიძლება ცოტა დაკაწრო ტოტები ან ბუჩქი თუ გაგეჩითა
ხოდა მაგ მეორე ვარიანტით გადმოვჯექი ლენდროვერიდან ჯიიპზე და მაგიტომ მყავს ეგეთ დონეზე მომზადებული მაგრამ ბოლო გასვლამ აჩვენა რომ პად ესკა მაქვს მთლიანად გადასაკეთებელი და ფულს რომ მოვიგდებ მაგ მინუსსაც დავხვეწავ
არადა ამ მანქანით მეც ქალაქში სამოძრაოდ შეყვარებულთან ერთად სასერნოდ სხვადასხვა საქმეებზე სასიარულოდ ვიყენებ
* * *
ისე საინტერესო იქნება შემდეგ თემას რომ გახსნით პირველ გვერდზე ამ კლუბის წევრების ფორუმულ სახელს და მანქანის ერთ ფოტოს თუ დაურთავთ თორემ მარტო დარსას მანქანა ვიცი და მგონია ყველას 4.7 გრანდები გყავთ
ახლო მომავალში ვფიქრობ დავლიფტო, დაკიდება გადავუკეთო
გარეგნულად რაც შეეხება წინ რქა დავადგა და ბამპერი გვერდებში ლამაზად დავასრულო
ტექნიკურად მინდა უკანა ბარაბნები გრანდის აპორნებზე გადავიყვანო და გამშვები სისტემა ცოტა დავხვეწო
მერე კიდე ვნახავ