მივაგენი გლდანის ხიდიდან რომ მიდიხარ ეგრევე გლდანსი არც უნდა შეხვიდე სოკარის კალონკის გვერდით წითელი მანქანა რომ ყავს სერვისს ჰაერში გამოკიდებული მანდ ყოფილა
ძალიან კარგად აკეთებს ყველაფერს და ესმის აშკარად
მოკლედ დატესტა ყველაფერი ბოლომდე და დაბალ სიჩქარეზე ყველაფერი იდეალურია აი მაღალზე 130-ის ზემოთ ცოტა ერთ ელემენტს აქვს დდი ცდომილებასავით სადღაც 7.2V აჩვენებს მგონი თუ რაღაც მასე და მაღალ სიჩქარეზე ასე 2 წუთი ან მეტი რომ იარო შეიძლება დააზიანო სულ ეგ ელემენტიო.
მაგ სიჩქარეზე ცხოვრებასი არ ვივლი მითუმეტეს მაგდენი ხანი.
მოკლედ გავივლი კიდე ცოტა და მოჯდეს ბოლომდე ელემენტები მდა მერე ვნახოთ კიდე
რაც შეეხება ცილინდრების ჩავარდნებს მომენტებში დილას რომ მივიყვანე ქნდა 4 ცილინდრს ძირითადად იშვიათად მაგქამ შვებოდა
ხოდა ბაბინები გადაანაცვლეო
გადავანაცვლე და გასწორდა
ანუ სვარაუდოდ ან სვეჩი არ მქონდა დაჭერილი კარგად ძრავში ან ბაბინა არ მქონდა კარგად დამჯდარი სვეჩზე და არ ქონდა კაი კონტაქტი.
მთელი 30 წუთი ვიარეთ გზაში და კომპმა ერტი ჩავარდნაც კი არ აჩვენა.
ხოდა ხვალ დილას დავადგები თეგეტას და მწვანე ხეს მოვპარავ
რომ მივალ კიდე შემოწმებაზე ძალიან გაუხარდებათ
დალშე წვა იდეალური აქვსო
და ქალაქში 5-დან 5.5 არის კაი წვაო ნორმალური სიარულითო.
მოკლედ დალშე მერე დეტალები ამიხსნა კიდე რაღAცეები
მუშაობის პრინციპი და მაგ ჩავარდნების ათასი სხვადასხვა ვერსიები შეიძლება იყოსო.
იმედა მხოლოდ ეგ იყო მიზეზი და სხვა არაფერი
ასე რომ ვაკვირდები მოვლენებს.
ერთი დილას დააკვირდი რადიატორში წყლის დამატება ხომ არ იქნება საჭიროო და ეგ რა შუაშია ნეტა რამესთან ვერ მივხვდი.
უნდა ვნახო და მივწერო რამდენს დაიმატებს რადიატორი წყალს