დავასებით არ მევასება უბრალოდ ჩემთვის მისაღებია თორე მე რაც მევასება გაცილებით ძვირია ,უკუღმა ჯდომას რაც შეეხება გსმენია ალბათ მარცხენა საჭიანი ფიტებიც რო არსებობს ამერიკულს ასევე ფიტი ქვია ხოლო ევროპულს ჯაზი შეგილია ნახო
სპიჩკის კარობკობას და საზიზღრობას რაც შეეხება ფიტი თავის ფასშიი და თავის კლასში ერთ ერთი საუკეთესოა და შიგნით თუ მჯჯდარხარ საკმაოდ მოცულობითიც არისს სიარულითაც ნორმალურად დადის და წვაზე ბევრი ვილაპარაკეთ
ეგრე პრიუსისს დიზაინს შეხედე რას გავსს პირველი თაობის პრიუსიი 2009 წლამდე სიმახინჯეა ცოტა ნორმალური ფორმები გაეკეთებინათ არ შეილებოდაა? მაგათ ხელში არ იყო ეგ ჟეშტიი? მაგარი უაზრო ვიზუალი აქ როგორც გარედან ისე შიგნიდან
სპიდომეტრი ვაფშე სადდ აქ ჩაიხედე და მერე ერთი ასაკის ფიტს და პრიუსს შეხედეე და კარობკა კიარაა ვაფშე მანქანას არ გავს
მსოფლიო მახინჯი მანქანების ათეულშია შესული

2010 წლიდან ანუ მეორე თაობის პრიუსს არაუშავს უფრო გამოსწორებულია მიხვდნენ ეტყობა რო ძაან მახინჯი გააკეთეს და მესამე თაობა უკვე კარგი მანქანაა
მარა მესამე თაობა რაღაც არამგონია აქ ვინმეს გყავდეს მეორე თაობაც ალბათ აქა იქ ძირითადად ძველი პრიუსები დადიან თბილისში
რომელი ჯობია ეხლა ამათგან? რო მეუბნევი საზიზღარიო





