n1k-mercedesკი აქვიყიდე. იაპოშკა.
ამერიკას ვერ ვენდე მაინც. იაპოშკების მჯერა 5 წელია იაპონურები მყავს და ვენდობი მათ.
ბ მოუდი გავარკვიე რაც არის. ეგ არის ძრავით მუხრუჭის პონტი. ალბათ „BRAKE MODE" . დაღმართებში იჭერს მანქანას თUმცა ეგეთI დაღმართი თუ მესტიიდან ან ამბროლაურიდან ნაქერალაზე არ მოდიხარ არ გვხვდება საქართველოში.
მოკლედ არაფრით ვარ უკმაყოფილო. ერთადერთი რასავც ვაპირებ პროფილაქტიკისთვის სვეჩებია. და კარგად მინდა გავეკრვე დეტალებში.
უკანა სავარძლებს რომ სავენტილაციოები აქვს, იქედან გათBობა გამოდის თუ გაგრილებაა ბატარეების?
ჩემდა გასაკვირად არც ისე უკომფორტო აღმოჩნდა, დიდი სივრძე, ნორმალური სავარძლები და წვა.. ახლა ვხვდები რატომაც იყო ამერიკაშI პირველი გაყიდვებში პრიუსი.
არ დავღლილვარ გზაში. აუტოპარკინგიც კაი გასართობი რამეა. ფართი საკმარისზე მეტია.
იყოს აქაც.

ერთადერთი გარე გაბარიტების აღქმაა ცოტა რთული, ცოდა შორს მეჩვენება მარცხენა მხარე

თუმცა პარკინგ კონტროლი აქვს და მეხმარება. უკან კამერა აბია კიდევ.+უკანაც პარკინგები.
This post has been edited by somnambuli on 8 Feb 2017, 22:48