ამაში ნამდვილად ვერ დაგეთანხმები
გააჩნია ტურბინიანზე რა აპარატურა აყენია და როგორ არის დანასტროიკებული
rezo_ozerჩემი გამოცდილებიდან რამოდენიმე აზრს გაგიზიარებ
მე მყავს ტურბინიანი კროს სპორტი
გაზი მიყენია ლანდირენცოს მაღალ კილოვატიანი აპარატურა, 16 კუბიანი პლასმასის 52 კილოიანი ბალონით
1 წელი და 3 თვეა რაც მიყენია, 29K გავატარე უკვე და ჯერ პრობლემა საერთოდ არაფერზე შემქნია არც ძრავზე არც გაზის აპარატურაზე
ერთადერთი რაც იყო თავიდან გაზი რომ ჩავაყენე არსწორი ნასტროიკით დავდიოდი ერთი თვე და ლამბდა დამიწვა
თუ კარგად დაანასტროიკებ გაზს იდეალურად იმუშავებს, 30 35 K ზე ჭირდება კლაპნების რეგულირება
ჩემ ორ თანამშრომელს უტურბინო კროსები ყავთ, ერთის კლაპნები 25K ზე აირია მეორესი 28 კზე
მე 20 ლარის გაზით 150 160 კმ გავდივარ
ისინი 130 140 კმ
მთაში და უგზოობაში პადიომებში დატვირთულზე ბენზინზე არასოდეს გადამირთავს დადის გიჟივით გაზზე
უტურბინოს კი ეგრევე ბენზინზე გადართვა ჭირდება მითუმეტეს თუ პასაჟირები გეყოლება
პადიომში იტურბინო თU 5 K ატრიალებს
მე 2.8K აბაროტით ავდივარ მაქსიმუმ 3 K
ეხლა შენ გადაწყვიტე ტურბინიანი ჯობია თუ უტურბინო

მთავარია თავიდანვე სვეჟი დაითრიო რომმერე პრობლემები არ გქონდეს