marlboro11111
ჩემს ძველ ცრვ-ს, 2000-ანს, თან მექანიკა იყო, ყიდიდანვე ჰქონდა დრაჟენიე 80-ს ზემოთ.
მიზეზი იყი -2.
1. კარდანი. ყიდვისას რომ შევამოწმე, ქვემოდან რომ შევხედე ყველაფერი წესრიგში ჰქონდა. ბე მივეცი და მანქანა სახლში გავატანე, თავი შემაცოდა
გორში ფეხით ნუ ჩამიყვანო.
რომ გადავიფორმე და 1 თვის მერე პირველად ბანზე გავედი, 80 -ის ზემოთ დაინგრა მანქანა, ისე ირყეოდა. თურმე გადადუღებული კარდანი შეუბია
თავისის ნაცვლად(კარდანი აშკარად გადაჭრილი იყო და მერე შედუღებული) .
ჩემმა სიძემ მომცა თავისი მანქანის კარდანი, ის მივაყენე და დავისვენე.
2. რომელ სიჩქარეშიც არ უნდა მქონოდა 1; 2; 3; 4 თუ მე-5, ტახომეტრი 2500 ბრუნიდან 2800-მდე მონაკვეთს რომ გაივლიდა ისეთი ხმა ჰქონდა, გეგონება ძაღლმა წაიღრინაო და თითქოს დრაჯენიასაც ვგრძნობდი სადღაც მე-5-ე წერტილში

მერე, ამასწინათ ფონიჭალელი თემურის ნომერი რომ დავდე, იმის ტელეფონს წავაწყდი ინტერნეტში შემთხვევით და იმასტან მივიყვანე მანქანა.
ხიდში ზეთი შევცვალეთ და ასევე, ამ ხიდს რომ რეზინი აქვს, ის გამოუცვალა და იმის მერე ეს მეორე მიზეზიც გაქრა.