HELP!!!!!
დღEს მოვხსენი სვეჩები მეთქი შევხედო რასია საქმე
მიყენია ირიდიუმები საკმაოდ ძვირიანები
არ ვიცი რისი ბრალია მაგრამ ბაბინები თუ ციბუხები რასაც ეძახიან ეგენი იყო ცოტა ზეთიანი.
ნოდარამ ეტყობა კარგად ვერ დასვა გერმეტიკზე და აპარებს ცოტას?
სხვა რა შეიძლება იყოს მიზეზი?
შესაბამისად სვეჩები რომ მოვხსენი მანდაც იყო ცოტა შეპარული და სვეჩების თავებიც მაგის გამო ცოტა არასახარბიელო მდგომარეობაში იყო
რა ვქნა ისევ ნოდარას მივუყვანო და ვუთხრა ბარამ გახსნილია კლაპნები დაარეგულიროს და კაი გერმეტიკზე დასვას?
რამე პრაკლატკა არ აქვს მაგას თავისი? გერმეტიკის გარდა ერთი კარგად რომ გავაკეთო და დავისვენო რა.
არ უნდა გამეხსნა ძრავი რა კლაპნების გამო მაგრა შევცდი.
რო ჩამოვიყვანე ხელოსანი კაცია ერტი და კი მითხრა რაც არ უნდა იყოს ძრავი არ გაახსნევინოო
გავხსენი და ა დაეწყო იდევაც მსგავსი სირობები.
ჯერ იყო და ლაგვილავამ ივაჟკაცა ეხლა კიდე ნოდარას გერმეტიკმა

არადა ამ დროს ეს იქნებოდა კაპიკს კაპიკზე ვადებ ფიტ-ის გზის ფული რომ შევკრა.
და კიდე მეორე ფაქტი დღეს რამაც არც ისე კარგ განწყობაზე დამაყენ
მივედი კიდე იმ 1.52ბენზინზეპეტროლი როა გლდანის ხიდამდე სნამ გადაუხვევ და დავამატე კიდე 20 ლარის რო სულ ამოიწუროს სხვა ბენზინი და სულ ამაზე იმუშაოს და გავტესტო
ხოდა გვიან გავხედე რო მორჩა უკვე და ჩასხმის მაჩვენებელი იყო გაჭედილი მეთქი კაი თქო და ჩეკი მომეცი მეთქი და გაფითრდა კაიც დაიბნა თავის წუჭყიანი თითებით ძველი დაკუჭული ჩეკის გახსნა დაიწყო და კაი კაი მეთქი და წამოვედი მინ ერტი 5 ლარი ჯიბეში ჩაიდო.
მარტლა მაგრა შემეცოდა ეგ ტიპი თორე არ იყო რირსი ეგ შემერჩინა.
ასე რომ სანამ ჩაასხავთ უყურეთ მუშაობს თუ არა ჩასხმის მაჩვენებელი.
ისე რასაც ვაკვირდები ფასის კვალობაზე საკმაოდ კარგი ბენზინი ჩანს.