რამდენიმე მაგალითს მოგიყვან, სხვის მონაყოლებს არა, პირადად ჩემს
სემსოტი რომ მყავდა რატომღაც შელი ჩავასხი, 5 000კმ-ზე დაიკლო 3 ლიტრა

ვიფიქრე რახან მოტულს ვასხავდი და რახან სხვა ზეთიდან გადავედი შელზეთქო მეორედაც ჩავასხი შელი და კლება უკვე 4 ლიტრამდე იყო, შემეშინდა ძრავს ხომ არ აქვს პრობლემათქო, ამდენის დაკლება სახუმარო არაა, გადავედი ისევ მოტულზე , მაააქსიმუმ 500 გრამს თუ იკლებდა მოტულზე,
შემდეგ გრანდ ვიტარა ცენტრიდან რომ გამოვიყვანეთ საგარანტიოთი მოითხოვეს შელი ჩაასხითო, სულ ახალ ნულოვან მანქანას მაგ შელმა რაკრაკი დააწყებინა, ძრავი ამოვარდნაზე მუშაობდა და ზეთის ჭამა რო დაიწყო კაროჩე რა,
მესამეც, თურქეთში რომ ვიყავი საქმეზე, როგორც აქ ყველაზე მაღაზიაში ყრია გაბანძებული და გაბაზრებული სიტყვაზე ვთქვათ ტორპედოს საწმენდი ჯოკერი, ყველას რო უყრია, იქ ეგრე ეყარა შელის ზეთი

აქ რაც შელია თურქულია და ფაქტია რო 90% ვინც ჩაასხა ყველა უჩივის,
მე პირადად მოტულის ძალიან კმაყოფილი ვარ, უკვე რავი რამდენი წელია გამოვცადე ყველანაირად ყველანაირ რეჟიმში და ყველანაირ მანქანაში, მოტულს ჩემგან 10-იანი შეფასება ათიდან
shavlego17თოვლიან აღმართზე გამახსენდა, რამდენიმე დღის უკან ვიყავი ერთ ერთ სოფელში, მუხრანის იქით, სტუმრად, მოკლედ გზაზე თოვლი მაქსიმუმ 5 სანტიმეტრი იდო მაგრამ იმენა სარკესავით იყო მოლიპული, რასაც ქვია მთელი გზა ყინული იყო, მარტო მე გავაგრძელე გზა

ისიც წესით ამ საბურავებით ყინულზე ვერ უნდა მევლო მაგრამ მანქანამ იყოჩაღა რა, ძალიან ბევრ ადგილას მასრიალებდა და მანქანა კომპიუტერის ხარჯზე მასწორებდა თორე პიზზდეეც იქნებოდა
This post has been edited by ZAZ :spy: on 14 Jan 2016, 00:28