bwaaaaaaaaaaaaaah-vtec kick უამრავი პროექტი არსებობს რის შედეგადაც დიდი სიმძლავრის მიღებაა შესაძლებელი,,,
K სერიის შესაძლებლობებით დავიწყოთ როგორც თანამედროვე გენიალური ატმო ძრავი,,,,
K24/K20...
ანუ K24 ს ნიზი განსაკუთრებით K24A2 ან აK24A3
და K20 ტაიპერის გალოვკა.... დაწვრილებით კონკრეტული მაგალითების მოყვანის შემდეგ შეიძლება საუბარი...
ზოგადად შესაძლებელია 250HP------ 300WHP მდე სიმძლავრის გამომუშავება
კარგი პროექტია ასევე K20A სვაპის გაკეთება რომელიმე მსუბუქ მოდელში + ecu tuning....ქარხნული ნაწილების ტუნინგ ნაწილების შეცვლით(შემშვები,გამშვები,დროსელი,ბენზინის ნასოსი. და ა.შ) მიიღება 250HP +
შესაძლებელია K24 ს მოცულობის გაზრდა K25/K26 ამასთან ერთად იზრდება სიმძლავრე ,იცვლება ძრავის შიგნეულობა
ამ პროექტების გენიალურობა მდგომარეობს იმაში რომ იწყობა ძრავი ქარხნულად მაღალი სიმძლავრისთვის გათვლილი და დაბალანსებული ნაწილებით,,,,შესაბამისად გამოდის ძალიან გამძლე და მძლავრი აგრეგატი.....
ეს რაც შეეხება ატმოსფერულ მოდიფიკაციებს,,,,, გადავიდეთ დაბუსტულ K სერიებზე,,,,იდეალური პროექტია
სუპერჩარჯერი K20 ,,,, ტურბო K20...... იცვლება ძრავის შიგნეულობა,,, კოვანი პორშინ შატუნი + კომპრესოსი K20სთვის
შექმნილი იოლად ხელმისაწვდომია...410ცც ინჟექტორები შეიძლება გამოყენებული იქნას პროექტისთვის აკურა MDX სგან აღებული იაფად და მარტივად
რაც მთავარია როგორც ატმო ისე ბუსტ პროექტებისთვის თანხის გაღება არ არის საჭირო კარობკის რებილდისთვის,რადგან უკვე გამზადებულია ქარხნულად K სერიისთვის რამდენიმე მოდელის კარობკა კარბონის დეტალებით +LSD 4.7 გადაცემით..
სიმძლავრე 500+ HP ...
ზოგადად იწერება აქ მხოლოს წარმოდგენის შექმნისთვის,,
.............................................................
დამატებით ნიუსებს გაიგებთ ჩვენს გვერდზე
https://www.facebook.com/GeorgianHondaLoversClub------------------------------------------------
ხელოსნები
ლაგვილავა ლაშა 599000046 დიდი-დიღომი
ნიკალა 593282885 ფეიქრები
ვალერა 577754187 ძველ ავტო ბაზრობასთან ახლოს
ნაწილები
ზაზა 599967846 ელიავა
დათო 597235620
ერეკლე 599427773 (ძირითადად ევროპული აკორდები)
* * *
დღეს განვიხილოთ ს2000.. აქატუალურია და უმეტესობამ არ იცის ამ მანქანის ღირსებები,,,
2ლიტრიანი ძრავით გამოდის-F20C (AP1) 250HP....ან F22C 2.2 L (AP2) 242HP....
უკანა წამყვანია იდეალური წონის გადანაწილებით 50/50 ზე///
ძალიან მაგარი ბლოკირებული ხიდით და vgs სისტემით (მხოლოდ იაპონურ მოდელებს მოყვება)
გიდრავლიკის დამხმარე სისტემაა ტრეკზე მოძრაობისთვის,,,,
5 წლის განმავლობაში ერტიდაიგივე ნომინაციაში იყო საუკეთესო...ლიტრიდან ამოღებული HP ს რაოდენობა,,
მისი კლასის კონკურენტები არიან,,,,ნისანი 350ზ....ზ4 3.0L...პორშე ბოXტერი...ყველა კატეგორიაში ჯობნის იაპონელი ს2K...
მისი მთავარი ღირსებაა ძრავი,,,,,,, უნიკალური *ზბორკა* აქ,,,,,,მსგავსი 2.0 არ არსებობს 250HP ატმოსფერულ 2.0
სტაბილურად და კომფორტულად სასიარულოდ არ არის მარტივი მისაღები:
F20C FORGED ALUMINUM PISTONS-კოვანი ალუმინის პორშინები
FORGED STEEL RODS--კოვანი ფოლადის შატუნები
FORGED STEEL CRANK--კოვანი ფოლადის კალენვალი
TITAN VALVE---ტიტანის კლაპნები
CAST ALUMINUM PORTED HEAD--ნაჭედი ალუმინის გალოვკა დიდი კანალებით
FRM SLEEVS (FIBER REINFORCED METAL--სპეციალური სლივები Fაიბერის შენადნობით ხახუნი შესამცირებლად
67MM TB355CC INJECTORS...355 იანი ინჯექტორები
SPECIAL FOR HIGHT RPM SINGLE VALVE SPRINGS--მაღალი აბაროტისთვის გათვლილი კლაპნის პრუჟინები
9000 RPM....ატრიალებს 9000ს აბაროტს
აქვს კარობკა გამძლე მასიური დეტალებით აწყობილი რომელიც გაუხსნელად უძლებს 700HP +
ეს ზბორკა ერთი შეხედვით ატმოსფერული ძრავისთვის *ნამეტანია* და ასეც არის,,
სტოკ გაუხსნელ ძრავზე ტურბინის მიყენებით ს2000 უძლებს 700 whp..ს გადაჭარბებს გარეშე,,
ათასობით პროექტია მსოფლიოში და ამხელა პოტენციალი განაპირორებს ზუსტად მის *ლეგენდარულობას*
ს2000 ძალიან პოპულარული ტუნინგ მასალაა მსოფლიოში ამიტომ...ქასთომ ნაწილების მოძიებაც იოლია..
სტროკერი კალენვალები სხვადასხვა შენადნობით კუბატურის გასაზრდელად...შესაბამისი პორშინები და შატუნები,,,
K20/K24 ს სვაპიც არაერთია ამ მოდელში...K სერიას მეტი რესურსი აქ კუბატურის ამოღების..მეტი კუბატურა
ავტომატურად ნიშნავს მეტ NM ს ...
რაც შეეხება ატმო ტუნინგს F20C (700HP ) ს გათვაისწინებით რათქმაუნდა ნებისმიერ ატმო ტუნინგს უძლებს,,
საშუალოდ ჩვენთვის Yველაზე ცნობილი სიჩქარის ერთეული M3 რომ ავიღოთ,,, ს2000 M3 ზე სწრაფი
რამდენიმე მოდიფიკაციით ხდენა,,,პირველ რიგში ნასტროიკებადი ეკუ ა საჭირო..ვიხლოპი..ინთეიქი,,,
და წონის მოკლებას თუ გავაკეტებს მსუბუქი კაპოტის და დისკების ხარჯზე,,,, ეს ელემენტარული მოდიფიკაცია
ნებისმიერ M3 ზე სწრაფს ხდის ს2000ს....2X2 არ არის ეს ფორმულა.. თითოებული მანქანა მოხმარების მიხედვით ინდივიდუალლურია ამიტომ ძალასაც ინდივიდუალურად აჩვენებს ზოგი მეტს ზოგი ნაკლებს...
მოკლედ თუ გყავს ს2000 ბევრი გექნება სალაპარაკო ქარხნულად გაძლიერებულ *კოვან ინტერნალებზე*
* * *
This post has been edited by >gorski*JDM*lover> on 6 Feb 2016, 11:09