mazurskiiმესმის რააც ამობობ ბაზარი არაა. მარა კარგად რო ააწყო და იმენა იარო იგაზაო და არაფერტი ეტკინოს მანქანას ბევრი მიდის რა.
რუჩკას ევო ვიცი იმ დღიდან რო იყიდა, სტუკზე იყო რო ისე მოიყვანა, 3K დამიჯდაო მატორიო გადარიცხვის ფურცელი მანახა და 2.5K მარტო ბლოკი ეჯდა, მერე კიდე ქონდა დაშლილი ძრავი რამდენჯერმე. და მთლიანად მანქანა ხო საერთოდ სუ კეთებაში იყო. ბოლოს დაასტაბილურა და მაშინ გამოჩნადა კაკრას ეგ მანქანა და ხალხმაც მაშინ დაიმახსოვრა, თორე მანამდე ბოიშყო აი ვერ გეტყვი რამდენჯერ აეწყო. ეგ ეგრეა ჩუვაკ ყველა პროექტი ინდივიდუალურია ყველას სადღაც აქ პრობლემა. ესეთი მანქანები სტაბილურობისთვის ძირითადად პატრონის არასტაბილური შემოსავალს უჩივიან

თორე დამიჯერე სპორტული მანქანა ფინიშზე არასდროს გადის სუ აპგრეიდს ითხოვს.
ყლიფონამ ფაქტიურად ახალი პროექტი დაიწყო ახლა უკვე. როგორც კი გაცდა 400 ცხენს და მეტზე ფიქრობს კიდე მეტი კუში უჯდება. ტურბო ისა ესა.
დალშე მანამდე ხო ნახე რამდენი რამე დახსნა და გაყიდა და მანქანა მაინც ჯანზეა და ინარჩუნებს იმ ცხენებს. მარა კარობკის პრობლემაა ეგრეა ყველა რა დაასტაბილურებენ რამე იაღლიშს და მერე სხვა ჩნდება რა.
თორე აგერ ჩენ E46ს ავაწყობ 1500 ლარად ტურბოზე ისე რო ჩავაკუებ და მ3 ზე ჩქარი ვიქნები 1-2 ზაეზდი მარა ცვეტშI დაენძრევა. იმაზე მეტს ვთხოვთ ვიდრე შეუძLია რა. როგორ ავხსნა მეტი აღარ ვიცი.
რაც მეტი ფული გაქ შესაბამისად სტაბილურია მანქანა. არ გაქ და დადგება ნაწილის ყიდვამდე