ig1988იაფი ძაან სადღაც 3$-4$ თითო
მოკლედ ნოდარასთან ვიყავი ცოტა აურია მგონი

დაბერდა ალბათ
მოკლედ იდეასი მივედი იმიტო რომ რეზინის პრაკლადკასავით რაცაა ოდნავ აპარებდა ზეთს ხოდა მივედი ორიგინალები დავუყენე ასევე სვეჩები და ბარემ
კლაპნებიც დავარეგულიროთ მეთქი
რავი მგონი უარესად ახმაურდა
ზეტმა შეიზლება უფრო აახმაუროს კლაპნები?
ნახა რავი ძაან ახლოაო და ოდნავ დაასორა
არადა ასე 10 000 კმ წინ თითონ აქვს დარეგულირებული.
მოკლედ აქამდე Honda-ში ნაყიდი ვითმ ორიგინალი Honda 5_30 მესხა
აი ასე დამხვდა სიტუაცია რომ გავხენით ფაქტიურად მივუსწარი სანამ შეახმებოდა ეს ნალექი ნაჭრით გავწმინდე.
ეს ზეტის ბრალია თუ ბენზინის?
იდეასი ბენზინი რა სუასია აქ რა უნდა ბენზინს ზეტი იყო სირობა და იმის გამოა ალბათ





შეცვლისთანავე მანქანას გაწევა მოემატა ოდნავ და იქოქება ბევრად ადვილად სვეჩების თემაა ალბათ
ამ წამს მისხია Motul 5-30 მაგრამ ასკარაა კლაპნები უფრო ხმაურობს რა რაღაც ციქ ციქებს
ერთს მივხვდი რა სულ დედა რო მოედღნას იაპონიიდან ჩამოყილილ მანქანას ძრავი არ უნდა გაახსნევინო აქ რა
ამის მერე ჭკუას ვისწავლი
რემენს 150-მდე არ გავეკარები არ შევაცვლევინებ არავის და არც კლაპნებს გავაკარებ
ძრავის კიდეებზე ასეტი ლაქა ნახეტ აბა რისი ბრალი იქნება თქვენი აზრით?