არა გიო

) რატომ მარტო მაქამდე ყველაფერი გულდასმით წავიკითხე.. და არ გეგონოს შენი ნათქვამი (ცდები) საწყენად მვივიღე რა სისულელეა აქ ფორუმია და ყველა ერთმანეთს უზიარებთ აზრებს და გამოცდილებას, ნე გვეხმარებიან ან ვეხმარებით

)
მე შენ დაკვირვებებზე ეჭვი არ მეპარება, იმიტომ რო მეც მიცდია რაღაცეები

არც იმას ვამტკიცებდი სადმე, რომ საქაეთველოში საწვავი ჭრელი არაა და ყველას ერთნაირიაქვს, თუმცა მე მაქვს დიდი ტესტები გაკეთებული და შემდეგს გეუბნებით ..
რადგან ასეა მაშინ დავკონკრეტდები ჯობია

უფრო ადვილად რომ გაიგოს ყველამ, პირადი ტესტებით ვწერ 100% სიამრთლეს და არც მანქანას ვეკერძოვები და არც რომელიმე ფირმას ყველას დშვცი
ჰონდა ფიტი 2005 წლის 1.5 ტაიპ ს მოდიფიკაცია

რეაგირებს შემდეგნაირად, პრემიუმზე ლუკოილის გაწვა აქვს შედარებით აგრესიული დიდი მოხმარების შემდეგ დიილით ცივზე კლაპნები გესალმებიან გათბობამდე :დ
ლუკოილის რეგულარზე ძალიან პოზნი ხანდახან შეიმჩნევა დეტონაცია დილაობით, მანძილის დაფარვა მეტი ვიდრე პრემიუმი. რომპეტროლის ეფიქს პრემიუმი მანქანა საოცრად განსხვავებული ლუკისგან იმენა მხეცი ნუ რამდენად ერგება ამ მანქანას ეს სიტყვა მარა მაინც

მანძილის დაფარვა ბევრად ნაკლები ვიდრე ლუკის პრემიუმი ან რეგულარი, რომპერტოლის რეგულარი სუფთა ხმა ცივზე ცხელზე მანძილი ყველაზე მეტი გაწევა ნორმალური მხოლოდ არა პრემიუმის ნაირი ..
ეხლა ხო მიხვდი რას ვგულისხმობდი ჩემო ძმაო

)
და ამასთან ერთად მანული რომელიც შედგენილია დედამო@@#$% წვრილთვალების მიერ და მათივე სტანდარტით არის რეგომენდირებული საწვავი რეგულარი
იმის მტკიცება რომ იაპონიის რეგულარი საქართველოს სუპერს უდრისო ძალიან აზრს მოკლებულიაა ვინაიდან საქართველო ოქტანობას არ უჩივის, საკითხავია ის საქართველო როგორ და რით იღებს ოქტანობას და ეს კიდევ ცალკე დიდი თემაა
ჰო მართლა ეს დავწერე მე ფიტის შედეგები რადგან აქ ფიტის თემაა, მყავს ხ5 რომლზეც სხვა შედეგებია

და მყავს მბ რომელზეც კიდევ სხვა
ტურბინირებული ძრავის საწვავზე რეაგიირება ვის ვის და შენ არ გესწავლება, მაგრამ ფიტში არც ფორიკას ძრავია და არც საწვავის სისტემა, ეს უბრალო მომაკვდავი ფიტია და მშვენივრად გრძნობს თავს უვარგის საწვაზე
This post has been edited by lamasia88 on 15 Apr 2016, 01:39
არაფერს ელოდე არაფრისგან.
© უილიამ შექსპირი
© ONLY YOU AND YOU ALONE CAN CHANGE YOUR SITUATION DON'T BLAME IT ON ANYTHING OR ANYONE