Gio707 ხო მაგაზე, ოღონდ შიტოკს უნდა ქვევიდან აეროდინამიური დანა თუ ფრთა, ჩემსაზე სიამოვნებიტ დავაყენებდი ახალ ცხვირს.
მოკლედ ტრასაზე 8 ლიტრი გამომდის 120-თ რომ ვიარო და მერე ბოდიალი და ეგეთები უფრო გრძელ მანძილზე ვიდრე ტრასა 10 ლიტრი გამომდის საშუალო, ნუ 10.5 მაქსიმუმ. 1 ლიტრით მეტს წვავს ვიდრე 2.5. ხელფასზე სვეჩები იქნებ ვიყიდო რომ გავსინჯო და ვოზდუხამერიც, თორემ ცხელზე რომ ვქოქავ 10-დან 6-7 ცდა არ ადის ტახომეტრი 1200-ზე, პირდაპირ 700-სზე დგება.
დღეს პირველად ვსინჯე 7000-ამდე, თითქმის 180 მივედი (მერე უკმაყოფილება გამოთქვეს მანქანაში) რაიონში, მყუდრო გზაზე, ბუნებაში

. მეორეში რომ ვთქვა დაადნოთქო არა მაგრამ კარგად დააბუქსავა, მართო რომ ვზივარ, თუ პირველი არ გავაურინე დაუბუქსავებლად მეორეში აგრძელებს ბუქსაობას საკმაოდ დიდ მანძილზე. მაღალ ბრუნებზე აშკარად თავისუფლად ბრუნავს

, ისე უცბად გადადის.
ჰაერის შეშვება ვნახე საინტერესო კონსტრუქციის რადიატორთან და ისე უნდა გავაკეთო. მერე გლუშაკი და საკმაოდ შეიტყობს წესით.
ჩემი აღმოჩენა ბენზინის თემაში, რომელიც საკმაოდ დიდ განსხვავებას აძლევდა ძველ 3.0-ს, ამაზე არ გამიკეთებია, ხვალ მაგასაც ვსინჯავ, წნევის ზედმეტობა უნდა მოვიფიქრო გადაბმებში.
მახავიკის შკივი შევცვალე და იმის მერე დამძიმდა რული და წივის ტურბინასავით გიდრაუსილიტელი

, დავიჟერო შკივი პატარაა დიამეტრში? ნუ რა
ისე ვინმეს თუ გეგულებათ რაიმე ჯიპი მარცხენარულიანი, ვეზებ ოღონდ განვადებით

.
* * *
დიაგონალზე გავკიდე ჩემი მანქანა

, როგორ იყურებოდა ლენდკრუიზერი

. რომ უყურეს მერე გაუკვირდათ რატომ აღარ წავედი ზევით. მაგარი კი იყო
* * *
Gio707რამდენში აპირებს ლომბარდი? ხელმისაწვდომია თუ როგორ არის? მე სოლიდური მანქანები არა. მარტო სპორტული და კომფორტული ჯიპი, რეინჯი მეც მინდა.
* * *
V6 ვისაც ყავს არავის უფიქრია როგორ გავაცივოთ ჰაერი "ვათერმეთანოლის" გარეშე?
საინტერესო რაღაც შევნიშნე 3.0 გტვ-ზე. დიდი ანტიკრილო რომ უყენია, პლასტმასის შემშვებზე მიწებებული ქონდა ალუმინის ფოლგიანი რაღაც მასალა, რომელიც იცავდა რადიატორის მილების და თერმოსტატის სიმხურვალისგან. გტვ-ს უფრო შორს აქვს ეგ მილი და ვიდრე 156-ს. ცივ და ცხელ ძრავს შორის (ყველაფერი რომ ვარვარდება კაპოტ ქვეშ, დაბლებზე ეტყობა რეაქციაზე. საინტერესოა ვინმეს რაიმე თუ აქვს გაკეთებული..
ეს სურათი არის ნორმალურ მდგომარეობაში ძრავზე

ეს კიდევ არის გახურებული ძრავის. იმენა ყველაფერი წითელია

, შემშვები რომ ცივცივი იყოს როგორ შეიტყობდა ძრავი