mazurskiiოო კაი ახლა რა სხვაგან წახვედი

გავლაზე წავიდა ბაზარი და ძრავის ამტანობაზე და სად წავედით ტო

)
350 ცხენზე მანქანა იყო სტაბილური, ისევე როგორც ჩემ დროს 300 ცხენზე სტოკი ძრავით (ბორბალზე რა). მარა ყლიფონას ჩემსავით მოუვიდა მეტი მოუნდა და შეიყო ისევე როგორც მერე. მარა ჩემი შეყოფა წინ გადადგმული ნაბიჯია ყლიფონასთვის

) ფაქტია მანქანამ წვალებაში გაძლო ძრავმა ტოესტ ფთუ ფთუ ფთუ

) ამდენ ბორგვარნერებს და ლინკებს ეგ კარობკა ქონოდა უკეთესი იყო და შეერგო ის 425 ცხენი ბორბალზე

) ბოიშყო აი კიდე საუკინე ივლიდა რა. ისეა თუ ასეა კაპოტის მხარე მოგვარებული ხო იყო? მოერგო ყველა დეტალი დაჟე ბუსტ კონტროლერი მოძვრა და ისე ქონდა 425 ცხენი. კარობკის პრობლემა იყო თორე დალშე რავი რა პრობლემა ქონდა სხვა რო? შლანგი ახლა რა პრობლემაა აგრე სტოკ ავტომატიკაზე მძვრება შლანგები და გიდრავლიკები

პ.ს ისე გიდრავლიკაზე რა დათარსული ვარ ბნვ ზეც გამიფუჭდა ბოიშყო
* * *
Jamesonშემო ფაცეზე წიე ვიბაასოთ ჭეშმარიტ ბრენდზე