თბილისამდე ვერ ჩამოვაღწიე სამსახურის და უდროობის გამო და რჩევა მჭირდება და იქნებ ვინმემ რამე სახეირო მითხრათ.
სავარაუდოდ ნოუთშიც იგივე კონსტრუქცია და ნაწილები იქნება რაც ტიიდას საჭის მექანიზმში.
მოკლედ ადრე ვწერდი რო საჭEში კაკუნმა შეჭამა ტვინი.
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
ანუ, როცა საჭე ნებისმიერ მხარეს არის ბოლომდე აღებული, ნელა ვმოძრაობ და საჭეს საპირისპირო მხარეს ვიღებ ცოტა სწრაფად, მაგ დროს ისმის კაკუნი და საჭეშიც იგრძნობა დარტყმა სუსტად. ხმა მოდის დაახლოებით მარჯვენა ამნორტიზატორის ჩაშკა სადაცაა, იქიდან. ერთხელ უკაკუნებს და მერე თუ ბოლომდე ავიღე საჭე ნებისმიერი მიმართულებით და ისევ საპირისპირო მხარეს, ისევ უერტყავს. ანუ თითო მიმამურთებაზე თითოჯერ კაკუნობს.
დღეს ხელოსანს ვანახე, ვნახეთ ერთად და დასვკნა

დადო რო რულავოი რეიკის ბრალიაო.
გამოსავალი რო ვკითხე მითხრა, რომ ადრე მქონდა ტიიდაზე შემთხვევაო. მომიტანა რულავოი და გამოვცვალეო და მერე რაღაცა სხვა პრობლემა გაჩნდაო (რა არ მიკითხავს). ხოდა საიდანაც მოიტანაო ისევ იქ გამოაცვლევინაო თუ რაღაც ეგეთი პონტი. სადღაც ფონიჭალაში არის დაშლილები და იქვე გამოაცვლევინაო.
მოკლედ თუ მომიტან გამოვცვლიო მარა ჯობია თუ იქვე გამოცვლიო
მოკლედ ხელოსანმა უნდობლობა გამოიწვია რაღაც.
ყოველ შემთხვევისთვის ვეძებ რულავოი რეიკას, მაიპარტზე ორგან დავრეკე და ერთ-ერთმა მითხრა რო შეიძლება რულავოი კალონკის ბრალი სულაც არააო. მე კი გაგატან მაგრამ ჯობია რო დარმწუნებული იყოო რო მაგის ბრალიაო. იმიტო რო სიმპტომები რო ვუთხარი, მითხრა რო რეიკის გარდა შეიძლება კრესტავინის/კარდანის ბრალი იყოსო. სადაც ელ. გამაძლიერებლიდან გამოდისო იქაა სადღაც. ლაპარაკში მითხრა რო თუ გინდა სადაც მე ვყიდი დაშლილებს, იქვე სახელოსნოა და შეამოწმებინეო და იმის მიხედვით გამოცვლიო რისი ბრალიცააო.
მოკლედ ამხელა მოთხორბის მერე smile.gif მაინტერესებს, ვინმეს თუ გქონიათ პრობლემა რულავოი რეიკასთან და მის გამოცვლასთან, იქნებ მირჩიოთ. არ მინდა რო ტყუილად გამოცვალო რამე და მერე კიდე საჩალიჩო იყოს
ისე თვითონ რულავოი რეიკა 70-80 მითხრეს და როგორი ფასია?
შაბათს იქნებ მოვახერხო როგორმე F1-ში მისვლა, მაგრამ გამოცდილი ხალხის აზრის გაგება საინტერესო იქნება.