ბიჭებო მოკლედთ ეგეთი ამბებია.
აკუმულატორი მოკვდა და პერემიჩკებით რო დაიქოქა მაგის ბრალი იყო კარობკა რო გადებილდა
დღეს მინდოდა ზეთის შეცვლა, მარა 400 ლარი ჯდება და ვერღარ შევწვდი
133 000 მილი აქვს გარბენი და იმედია ცოტახანი კიდევ აიტანს, სავარაუდოდ წინა პატრონს შეცვლილი აქვს ზეთი
ეხლა რაც შეეხება ჩემ მუდმივ პრობლემას.
გუშინ ჩემი მანქანა ყავდათ თელავში. ბოლომდე გატენილი 5 კაცით და ბარგით, თავზე საბარგულიც ედო და იმაზეც ბარგი იყო, გომბორის პერევალზე გადმოდიოდნენ და თან კონდენმციონერიც ჩაურთავთ, ბოლოს მანქანაში სუნი გვეცაო და ტემპერატურისთვის არ შეგვიხედავს, მარა მგონი გადახურდა მატორიო და ჩაქრა მანქანაო. მერე ხუთი წუთი დავაცადეთ და ისევ დაიქოქაო
დღეს ბიჭებს ფეიქრებზე შევამოწმებინე კიდევ ცეოზე და გრამი ცეო არ აქვსო. ერთადერთი რასაც მე ვფიქრობ არის კატალიზატორი. ჩემი აზრით დიდ დატვირთვაზე როცა ყველაზე მეტი ბენზინი იწვება კატალიზატორი ვერ ასწრებს აირების გატარებას და ხურდება
მაგიტო ვაპირებ რო გამოვაშიგნინო გრანდი

(
სამწუხაროდ გამოშიგვნა მიწევს, იმიტო რო მაგის ახალი კატალიზატორი არამგონაი სადმე ვნახო
ეხლა რა მინდა....
გრანდი მინთებებს ჩეკს და ჩახსნილი აქვს კატალიზატორის დაჩიკები. იდეაში მინდა რო ისე გავაკეთო რო გაწევა კარგი ქონდეს
მომავალში მინდა მაგ დაჩიკევბის შეცვლა , მარა კატალიზატორი რო ამოვიღო ეხლა მეშინია რო სმესმა არ აურიოს და გაწევა არ მოაკლდეს

შეიძლება ისე გაკეთდეს რო რაღაც წნევა შეიქმნას გლუშიწელში რო ლამბდებმა იმუშაონ? თუ დავიკიდო ეგ ყველაფერი?
მოკლედ იმდენი ვიბოდიალე და ეხლა მთავარი კითხვები:
1. სად იღებენ კატალიზატორს ყველაზე კარგად , ისე რო შიგნით ტრუბა ჩამიოკერონ ან ისე გამოკეთონ რო მაქსიმალურად ჩუმად და გაწევით იყოს მანქანა
2, როგორ ჯობია რო გავაკეთებინო? მილი ჩავაკერებინო, გახვრეტილი მილი ჩავაკერებინო თუ სულ არაფერი?
3. მითხრეს რო მანდ სადღაც ფეიქრებზევე აყენებენ ახალ კატალიზატორებსო, სავარაუდოდ უნივერსალები იქნება. ვინმეს თუ უცდია და ღირს საერთოდ?

უძილო და ნანერვიულები ვარ, აბდაუბდა ტექსტი არ შეიმჩნოთ
This post has been edited by srt-8 on 1 Aug 2016, 12:41