ანუ თემის დედა აზრი რა არის? ჩამოვყალიბდეთ

პიზდეც ბევრი ცხენი ვერ მექნება იმიტომ რომ თავისი ლიმიტები აქვს ყველა ტურბოს, რომელიც ცნობილია. პრასტოი დაბუსტულისგან განსხვავდება, ესეც კიბატონო, მაგრამ რა აზრი აქვს იმის ცოდნას კონკრეტულად რამდენი ცხენი მაქვს ამაზეა თემა, ვინმეს რამეს ხო არ ვუმტკიცებ.
თუ იმ თემას ვაკავშირებთ ამ ყველაფერს, რომ ვიძახი ცოტა ცხენით დადისმეთქი, ეს მართლა ესეა, იმიტომ რომ კაი ჩემი ცხენი არ ვიცით, ჯანდაბას, მაგრამ სხვა მანქანის ხომ ვიცით ვინც გაზაობდა. ლაშა კატალიზატორიანი მანქანით ასწრებდა სტოკ ც32-ს. შემდეგ ვიხლოპი და ინთეიქი გაკეთდა, დადგა დინოზე და 230 აჩვენა საბურავზე. ძრავზე 25 ცხენი ემატება რა ზუსტად მაგეებით.
თან თუ დადგომაა რაღა შუა ზაფხულში მაყენებთ ბლიად
burzgla250 ცხენი არ დაიდება

თლად ჰაერითაც არ დადის ეხლა

უბრალოდ ცუდი ისაა რომ რა ცხენსაც დადებს,იმის შესაბამისი გრაფა არ ექნება. მთავარი კიდე ეგაა და არა ცხენის პიკი, ამაშია საქმე..
ნუ კაი, ეხლა ტურბოზე ვარკვევ რაღAცეებს, თუ გამოვიდა ეს საქმე(ალბათ გამოვა) მერე სტანდარტი აღარ ერქმევა უკვე და თქვენი ხათრით სანამ მოვხსნი და ახალს მივაყენებ, იქამდე დავდგები თხელი წნევით

))
mazurskiiკაი რაა შენ მართლა ნუ იგონებ რაღაცეებს. რა გამართული მანქანა არ იყო, როდის არ იყო შენი მანქანა გამართული? 20გ-ზეც გამართული იყო და ეხლაც გამართულია, დადგომა რომ გდომოდა დადგებოდი. რაღაცა 3 ბარზე დაბუსტვას ელოდები ერთი წელია და ეგრე ვერასოდეს ვერ დადგებ შენ დინოზე

ხალხი ყოველ 10 ცხენზე დგება
Kvanto_GTაგერ ჩუაკა დავაყენოთ, ამხელა პროექტi აქვს თან დვაiპiატზე
This post has been edited by Piani Master on 13 Jul 2016, 11:40