Jamesonრა ფირმის კომპრესორი აყენია?
Piani Masterვიცი რაში არის სხვაობა როგორ ააქ ორივე სისტემას და რაში მდგომარეობს მინუსები და პლიუსები.
მე როგორც ატმოს მოყვარული წნევაზე მომუშავე ძრავა რომელიც ყველაზე ახლოს არის ატმოსთან არის კომპრესორი, განსაკუთრებით როგორიცაა twinscrev or root,
მომწონს მომენტალური სიხისტე და დაუფიქრებელი აქსელერაცია, პლიუს მაგის წიკივინიც მომწონს

პლიუს მაგას სიმარტივე და თუ მიყენებაზე მიდგა საქმე და სიიაფეზე მითუმეტეს.
თანამედროვე ტურბო ძრავაზე ბმვსი მერსედესი და აუდიზეეც ვიჯექი.
იასნია მაგარ ჩქარებზე არა, დაახლოებით 150-200-ცხენამდე იყო ყველა.
ახალი ტურბო ძრავებიც მაგარი ლაგიანინია.
აუდის ძრავა იგივე vw tsi მაგარი ლაგი აქ.
მერსედესი სულ ოდნავ ჯობია .
ყველაზე უფრო როვნად სწორხაზოვანად იარა ბმვს ტურბომ, მაგრამ მაგარი უხასიათოდ ამოქონდა აბაროტები
იგივე ცხენზე თუნდაც ც230კ ცლკ230კ ანუ იგივ ეცხენებზე ვამბობ გაცილებით საკაიფოდ დადიან ვიდრე ზემოთ ხსენებული.
მე ეგ ხასიათი მისწორდება ბევრად ვიდრე დაპაუზებული და განსაკუთრებით იგრძნობა ეგ ლაგი როცა თანამედროვე მანქანა არის აღჭურვილი ელექტრონული დაუნური გაზით ეგ ვაბშე პიზდეცია ტურბოლაგთან ერთად