Qito_97წინა მარცხენა კალოდკებზე ცვეთის ერთჯერადი სენსორი დგას და ეგ აგდებს ერორს. ეგ სენსორი შეცვალე??? თუ რამეა ძველი სენსორი დამოკლე, ორი წვერი გადააბი ერთმანეთს და ჩეკიც ჩაქვრება. წესით, თუ აგინთო ჩეკი, ეგ სენსორი კალოდკების ყოველ შეცვლაზე იცვლება ახლით. თუ არ გინთებს ჩეკს და ისე ცვლი კალოდკებს მაშინ ძველი სენსორიც იმუშავებს.
Oil Service და
Inspection (სხვადასხვა სერვისის ინდიკატორებია!!!) ქვრება დიაგნოსტიკის პორტის მე-9 და მე-17 პინის დამოკლებით 99 წლამდე მოდელებზე
OBD1 პორტით, როგორც ამ სურათზე
ან პრიბორიდან კნობკების დაჭერის კომბინაციით ახალ მოდელებზე
OBD2 პორტით.
რომელ წლიანი გყავს ტანკი მითხარი და უფრო დეტალურად აგიღწერ პროცედურას.
This post has been edited by davutik on 11 Sep 2016, 02:18