ყველაფერი დაიწყო აქედან....ზესტაფონის ყავის ჯიხურთან პირველად შევხედე ნორმალურად და აშკარად აკლდა ვიზუალს ტაიპერის სპოილერი და აბვესი

,,,,, აბვესის ჩამოტანის გამოცდილება მქონდა უკვე მაგრამ აქვე გაეძრო იაფად მეორადი....სპოილერი კიბევრი ვეძებე და ვერ ნახე რათქმაუნდა ამიტომ ჩამოვიტანე 350 ლარი გადავიხადე ... + შევღებე ყველაფერი....

აქედან დაიწყო თითაობა ჯერ ციტაზე ვყოფდი

სვეჩები ვნახე...გაჩათლახებული იყო....

შემდეგ კატალიზატორი გამოვიღე ცოტა მისცა შედეგი, მარა რამინდოდა

ამის შემდეგ ხმაზე დავფიქრდი, ცოტას წავემაიმუნები ინთეიქს ავაწყობ თქო ....ხმა მართლაც თესლი გახდა,,
ამ დროს წავედი ზღვაზე გაღიმებული ვიარე 500KM ბოზიშვილი ხმა ქონდა მაღლა....

ამის შემდეგ თხლად ვფიქრობდი K24 ზე თან ჩვენი თანაფორუმელი ყიდდა 43 გარბენიან სულმთლად ახალშობილ ძრავს....
ძაან ბევრი ფიქრის და ცდუნების მერე ჩავაგდე და წამოვიღე,,,,+ ჩემი ძრავის კლიენტის მყავდა

აქ დაიწყო უძილო ღამეები ფორუმებზე ვათენებდი რასაც ქვია ..მათი წყალობით დაგეგმილი იყო ყველაფერი...
გავარკვიე რომ მჭირდებოდა ცრვს მადმატორნის საყრდენი,,,,,ინთეიქის ერთი პატარა ნაწილი კაპოტს მოედებოდა
კარობკის ერთი ბოლტი არ წავიდოდა,,,,გამშვები K24 ს არ წავიდოდა .. მეგონა რომ მზად ვიყავი ...შევუთანხმდი ხელოსანს და
წავიდა ტრეშოტკების ტრიალი...


მირეკავს ხელოსანი გამოვკა სხვაა შემშვები არ მიდის ....წყლის და ერგ პორტი K24 ს შემშვებში აქ და 2.0 ს ცალკე..
ამიტომ K20ს შემშვები არ მიდის კ24 ზეო დაგვერხა მაგრად მოდიო...


ნუ უკვე გადაწყვეტილი იყო ისევ კ20ზე უნდა აგვეზბორა..... იმ საღამოს დაგრუზული ფორუმებს ვკითხულობდი ისევ მეათასედ რაგამომრჩათქო..
აქაც დავწერე და ჰომეროსამ ის ქასთომ ნაწილი დააგდო რაც მე მჭედავდა....

მანდედან გავყევი და გავარკვიე რომ წყლის კანალი უნდა ჩამერეზბა და
ცალკე დამესვა შლანგი ..ერგ პორტი დამეკიდებინა სულაც ღია ყოფილიყო..
მივედი მეორე დილით ავუხსენი ხელოსანს რაციყო როგორც იყო და დაიწყო ყველაფერი გარკვეული იყო....
ჩაისვაპა წარმატებით,,,ტოკარს გავაკეთებინე წყლის კანალის მილი მოხრილი მაღალი ტემპერატურისთვის,,,ლატუნი არ მინდოდა დამეყენებინა



K24 დადიოდა K20ს კომპზე სავარაუდოს სმესი ბედნი იქნებოდა სVეჩი ვნახე თავის თეთრი იყო,,,,ანუ ნაღდად ბედნი იყო სანამ
დაჩიკით შევამოწმებდო,,,,შემოწმდა და მხოლოდ 2000 დან 3000 აბაროტამდე იყო ნორმ დანარჩენი საშიში იყო ძრავისთვის,,
გადაწყდა ბენზინის წნევის მომატება 3.5 ბარიდან მოვუმატეთ 5 მდე და სმესი იდეალურად დაჯდა....ერთნაირად აკლდა ყველგან
ხოდიც მაგრად მოემატა წვაც დააკლმა უსაფრთხო იყო გაზაობა ...ამ დროს გავაკეთე ვიხლოპი...2.5 ინჩი ტრუბა 3 ინჩი რეზონატორი და
ბაჩოკი....მანქანა მოკვდა! ვიხლოპის წნევა დაიკარგა....ანუ წინაღობა არ ქონდა ვიხლოპს...ამიტომ დავაყენე TRD ბაჩოკი და ალბათ 50NM
დამიბრუნდა...ბოლოს სტოკი 2.0 ვიხლოპი დავაყენე....

დავაყენე ნაჩუქარი იაპონური ტაიპერის შემშვები მათლა ძან მაგარი ვეშია .შტუცერი იყო გაფუჭებული ,,,ტოკარს გავაკეთებინე
ჩავსვერლე და დავაყენე ....
აქ გავარკვიე ამერიკულ ფორუმზე რომ სტოკი დროსელის დაყენებისას ...აუცილებელია...მაპ სენსორის კანალი ან ადაფტერი
ამოვჭერი კანალი დავაყენეთ და ძან მაგარი შედეგი ქონდა ხმა ქვესკნელიდან გამოქცეული დემონის გაუხდა ბევრი NM ც მოემატა



ამით მოგვარდა პრობლემა ნაწილის რომელიც კაპოტს ედებოდა
და გავუტესტე სტოკ ჩემნაირ მარა 2.0 დც5 ს....5 კორპუსი იყო სხვაობა....
შედეგით ძან კმაყოფილი ვიყავი და უფრო პროცესით რაც გამოვიარე ...
ჯერი ნასტროიკაზე იყო მიმდგარი.... სავარაუდო ციფრები ნასტროიკის მერე 230WHP უნდა ყოფილიყო,,,
......
ამ ყველაფერთან ერთად ვისწავლე ის რო ხელოსანი აფუჭებს ვიდრე აკეთებს და შენით უნდა აკეთო მანქანა..
გამიფუჭდა პროცესში პადმატორნი
სტოკი ინთეიქის შლანგი...
გიდრავლიკის ნასოსი ...
რაზვალი..
კარობკის ზეთი შესაცვლელი გახდა
ხარჯები.....
1000L ძრავი
350 სპოილერი
150აბვესი
200 ხელობა
ვიხლოპი 250
წვრილმანები 100L
მოკლედ 2.1 K ლარი....
ძრავი გავყიდე 700 ლარად
ვიხლოპი დამრჩა
biboia777