kakuna123მადლობა, გილოცავ ახალ წელს კლუბის სახელით
2006-იანი ცრვ 5 სიჩქარიანი ავტომატია, ძრავი ცეპზე i-vitec inteligent - VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control)
http://www.honda.co.nz/technology/engine/ivtec-vtc/http://world.honda.com/automobile-technology/i-VTEC/https://en.wikipedia.org/wiki/VTEC#i-VTEC_w...ement_.28VCM.29 rereდელიკაზე გვქონდა მსგავსი შემთხვევა
უგზოოგაზე ისე ხრიგინებდა, თითქოს ხადავოი გამოსაცვლელიაო
თურმე მანომეტრლა მოატყუა და საბურაბები ქვადარკინასავით იყო გადაბერილი
წინები რეალურ 1.8_ზე დააყენე. უკან არაუმეტეს 2.0
რომ არ მოტყუვდე, ვულკანიზაციაში სწორ გზაზე გააჩერე. ცოტა დაუშვი და ახლიდან დაბერვისას საბურავს უყურე.
როგორც კი მაღლა აიწევს, მანომეტრს დახედე და მეორეც მაგის ვარაუდიდ დაბერე (უკანებზე 1 ხაზით მეტი)
ზუსტი მანომეტრი თითქმის არ არსებობს (მხოლოდ თვალის ზომა დარჩა)
2. სუხოის რეზინებმა იცის კიდევ. (თვალით მოტყუვდები)
მოუშვი და დამატებით სქელი კამერის მონაჭრელი რეზინები დაუდე
3. აწეულ მანქანაზე სტერჟინები ვერ მოწმდება. დაქაჩულია
მარტივებით დაიწყე და მოაგვარებ პრობლემას
