imereliaznauriეს ყველაფერი არის არასწორი ექპლუატაციის ბრალი და მეტი არაფერი
ზოგადად პირველ თაობა ცრ-ვ_ს გადამეტებულ ტვირთზე უკანა დაკიდება ცოტა სუსტი აქვს დამოუკიდებელი დაკიდების გამო ვიდრე ჰრ-ვ_ს.
ხშირად ვინც იყენებს მძიმე ტვირთის სატარებლად (450+...), დროთა განმავლობაში მწყობრიდან გამოდის 2 ძირითადი დეტალი:
1. უკანა საბურავის დამჭერი შტანგის ვტულკები
2. ბალკის რეზინები
რაც იწვევს უკანა საბურავის ე.წ. ცოტა გაჩაჩხვას
პირველრიგში მინდა გითხრათ, რომ მანქანის მართვისას საფრთხე ამ 2 დაზიანებისას არ გექმნებათ (თუ სპორტული მანევრებით არ ივლით

)
მეორე... რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, საბურავის ცვეთა არ ირღვევა (თუ მარტო გარეთ არის გამოსული და კიდევ არ აქვს სხვა დაზიანებაც)
მესამე... რამაც შეიძლება შეგაწუხოთ, ეს არის უცნაური ხმაური იამების დროს და გარედან ვიზუალური მდგომარეობა
ამ ყველაფრის გაკეთებაც სირთულეს არ წარმოადგენს. დაუყენებთ ხარისხიან ნაწილებს და შემდგომში ნუ დატვირთავთ 500+ ით

.
მსუბუქი გამავლობის კროსოვერია, საბრძოლო ტანკი კი არა

პ.ს. პოსტი კი არა სტატია უფრო გამოვიდა
This post has been edited by crv777 on 19 Jan 2017, 12:34