///M Power550 ზე მეი არ ექნებოდა საბურავზე მაგ წნევაზე მაგ ტურბოთი 1.4 ბარი იყო მეთანოლით ისე 1000ცც ინჟექტორი გათავდა
შემდეგ დრაგზე იმედია გამართული იქნება და ვნახოთ რას იზავს 2 ბარზე და უკეთეს ცელენიაზე წესით 10 უნდა ჩაცდეს რაც იდეალური შედეგია
ჩემი დრო იყო 11.3 იდეალურად დასტარულზე
დალშე მგონი კოლექტორს მოეკითხადა ძნ გვიან იბუსტებოდა ხან ისტარტებოდა როცა ცხელი იყო კოლქტორი ხან არა
1 ზაეზდი საერთოდ არ დაისტარტა და პახოდუ 2 ში რო ჩავაგდე მალევე 3 სიჩქარეზე დამეჭირა და 3 თი დავამთავრე 11.9 იყო მან დრო
https://www.youtube.com/watch?v=_xAnL6FfWOw2 ზაეზდზე შუქნიშანი ისე ###ურად იყო რო რო აინთო ეგრევე წავედი ანუ ფალსტარტი მქონდა
და 3 ზაეზდზე სადაც კოლექტორი კაი გახურბული იყო ვიარე ყველაზე კაი დროში 11.3 ში
https://www.youtube.com/watch?v=QPZlatY_AtI________________________________________________________________________________________________________________________________
მაჩურასთან 1 ზაეზდზე ვაბშე არ დაისტარტა 20 წუთი ველოდებოდით ქუთეისელების ჩხუბს და მაღალი 11 იყო მანდაც
და მაჩურასთან მეორე ზაეზდზე უკვე კოლექტოი რო გაცხელდა მანდ მქონდა 11.4 მარა ფინიშთან 5 6 მეტრით ადრე აუშვი ფეხი ისე მირტყავდა მზე მეთქი უკვე გავიარეთქო

მანდ უეჭველი დავწევდი დროს
https://www.youtube.com/watch?v=mf4iwu-tYPEDNSჩემის აზრით ვაბშე არ გამოსულიყო აჯობებდა ან სოფი ევოთი გამოსულიყო