>gorski*JDM*lover>სხვათაშორის ძალიან მაგარი ძრავა გამოდგა ხარისხით, უნდა მინიმუმ 95-საწვავი, 2.0 4-ცილინდრიანს აქ 165-ცხენი სრენდნები და ნიზები ძალიან მაგარი აქ და პახოდუ ძალიან ეკონომიურია.
ხმა პრიატნი აქ ზეთს არ ჭამს ყველაფერი ხუთიანზე აქ

7000-დე ტრიალებს
ნაცნობს ყავს კიდე ზუსტად იგივე 170-ატასი გაიარა, მაგარი პოხუსტი ტიპია, 92-ასხავს ტიპი 14.კუმშვაზე

ზეთს რაც მოადგება მაგასაც და საათივით მუშაობს ეგ ძრავა.
ეგ ძრავა დგას ახალ mazda mx5 და სუბარუ ბრზ ბოქსერის ძრავას ვერ გრძნობს ისე ასწრებს და თან ბევრად ეკონომიურია და ნაკლები co2 გამონაბოლქვიც აქ.
მაზდამ იმიტო იტნყაურა ამაზე , პრინციპულად უნდოდათ ატმოსფერული ძრავა გაეკეთებინათ და ენახათ მოსფლიოსვთის რო შეიძლება აწყობა ძლიერი და ეკნომიური ერთად.
ეგ თემა 14 კუმშვა დიდი ხანია უნდოდათ ყველა მწარმოებლებს გაეკეთებინათ 90წ დაწყებული, მაგრამ მაგ დროს არ ქონდათ ისეთI საწვავი როგორც დღესაა მაღალი ოქტანობის და ბევრი
პროექტი დაიხურა ქარხნებში, და იმათგან 90% ტურბოზე გადავიდნენ და ამ დროს მაზდამ კაკრას ეგ ძველი თემა წამოიწყო რამაც გაამართლა