AnnanuAnnanuძრავის კოდი ოგივეა 2012 და 2015 წლიანი.სავარაუდოდ ვიზუალის გარდა იგივე იქნება ყველაფერი.
პრიუსთან შედარებით ნაკლებს წვავს რადგან პატარაა და მსუბუქი
ეს მანქანა შექმნილია ერთადერთი მიზნით: რაც შეიძლება ცოტა დაწვას და იაფი იყოს, ამიტომ კომფორტი, ნავაროტკები და ხარისხი არ უნდა მოსთხოვო. რაც დადებითი აქვს ესაა წვა, დალშე პლასმასია მთელი სალონი.
ჩამოყვანა ჯობია, ბატარიებს მაინც ვერ გაიგებ რეალურად როგორია? 2-3 დღე მაინც გჭირდება დასატრსტად რომ რეალურად ნახო რამდენი აქვს ტევადობა დარჩენილი.
მეზობალმა მაგალითად ესეთი რამე გააკეთა: აქუა ყავდა 60კმ გარბენით, ჩამოიყვანა პრიუს ც 200+ მილი გარბენით, ძალიან იაფი დაუჯდა, ძრავი კარობკა და ბატარია გადაიტანა აქუადან პრიუს ც-ში და დაიტოვა. აქუა კიდე გაყიდა როგორც მაგარი სვეჟი

მოფიქრება ხო უნდა

7.5K დოლარის მიცემის აზრს ამ მანქანაში ვერ ვხედავ, ჩემი სუბიექტური აზრია, 5k ან 5.5k ფარგლებში მოგივა 2013 წლიანი პრიუს ც და ზედმეტი 2000$ს რატო იხდიან ამ მანქანაში ვერ ვხვდები. ამ მანქანას ნავაროტკები გინდა ქონია გინდა არა.
7.5Kად მე პირადად დატენვად ფორდ ფუჟენს ვიყიდიდი თუ დატენვის საშუალება გაქვს.
სიარულში სიუხეშეს მხრივ გააჩნია რას ადარებ, ჰონდა ფიტთან შედარებით ოდნავ რბილია, სხვა ნებისმიერ სედანთან შედარებით უხეშია მარა ისე ცოტას წვავს ყველაფერს იტანს კაცი

ფორდ ფუჟენიდან გადმოვჯექი ამ მანქანაზე, მანამდე ჰიუნდაი სონატა მყავდა, ხოდა ისეთი შეგრძნება მქონდა თავიდან რომ სადაც იყო წელი გამიხმებოდა. მარა მივეჩვიე.
Gogla1990მგონი სხვადასხვა აქვს კომპრესია დატვირთვის მიხედვით, 10.5:1 დანო ესე უწერია. რეგულარი კი მიდის ლიწინით და რავი აბა.
ძრავი ისე ღმუის მაინც ვერ გაიგებ აქვს თუ არა დეტონაცია