არვიცი რა არი საკონტროლ აქ თემაშივინაიდან თემა ასებობს იმისტვის რო ერთი მეორეს გამოცდილებები გავუზიაროთ როგორც ახლა ჩემს შემთხვევაში
ისე მოვხსენი სტარტერი რომ არ დამჭირდა კოლექტორის მოხსნა მითუმეტეს სტეპ ვაგონისაში რადგან აქ კალექტორი ზედ რადიაოტორზეა მიბჯენილი ლამის და თუ გინდა რო კალექტორი წინ მოსიო რათა სტარტერამდე მიხვიდე და მოხსნა მაშნ რადიატორიც უნდა ჩამოიღო რაც ნამდვილად არ არი პატარა სამქ მე კი ყველაფერ ამას დამოუკიდებლად გავრთვი თავი და სტარრტერი ჩისე ჩამოვიღე რო არაფრის მოხსნა არ დამჭირდა (ვიცი თუ ვინმე მცოდლნე შემოვიდა გაუკვირდება კიდეს ერთი უკვე გავაკვირვე თან საკმაოდ ცნობილი ხელოსანი) პ.ს. ადრე ასტრაჯიზე წინა ფარი მოვხსენი ისე რომ შიტოკს საერთოდ არ შევხებივარ საშკამ პირღიად მიყურებდა)
გავაზიზილ პიპიელ მოკლედ რა არ დამჭირდა ჩოთქები ვინაიდან შნურის ძირამდე კაი ხელა ადგილი ქონდა ხოლო დანარჩენი 2 ცალი თითქმის ახალივით იყო ანუ ორზე მეტი აქ დატვირთვა და შესაბამისად ის ორი თავისთავად მეტზე იყო გაცვეთილი თუმცა ისე არა რო შესაცვლელი ყოფილიყო 55$ მივეც +5 ლარი ცამოტანა მაგრამ მაინც არ გავყიდი ვინაიდან ჩემს სტრიმზეც იმავ ჩოთქები აქ და ერთ კვირადღეს მისთვისაც უნდა მოვიცალო თან სტრიმზე მარტივად იხსნებ სტარტერი კ20 მიუდგომელი არ არი და დავსმასკავ თუ ვნახე რო მასზე შესაცვლეი გამოვიყენებ ამ ჩოთქებს დე ეგ არი ვიდრე ვეცადო იმავე ფასში გავასხვისო რაც მივეც 130ლარს აქ ჩოთქში რომ ვთხოვო ზოგ ზოგი შეილება დაყლევდეს კიდეც (ხო ყველაზე დიდი სირტულე არის იმაში როცა მიაგებ შიდა გრძელი ბოლტიც მოხვედრა რეზბაზე რადგან ვერც ხედავ და ხელითაც ძლივს მოძრაობ უბრალოდ უნდა მოარტა და მერე ნელი ნელი შაგით უჭერ ტრეშოტკით) სანაცვლოდ შედეგია ძაან კარგი 1 კვირის დაუქოავზეც არანაირი ბლენდექსის ხმა არ შეგაწუხებთ ერთი მისისინებით რომ იქოება ზედმეტი არასასიამოვნო ხმის გარეშე მოიმარჯვეთ კბილისპასტისებური 5 ლარიანი ტაოტი კბილის ჯარგისი 2 სახის ბენზინი კისტი ფინჯანი ჩვარი 1200 შკურკა


არადა ყველა ამ მეთოდით ხსნის რაც კიდევ დამატებით ხარჯებს მოითხოვს.
ხო მე მაქ ეხლა ერთი კითხვა აბა იმედია იცით აქ მყოფმა
მყავს ვიანო და შესაბამისად იცით ალბად ცდ-ის ზუსტი მხარე ის რომ როცა ფარსონკა რომელიმეში მეტ საწვავს შეიტანს იმ შემთხვევაში სკდება პორშინი
და მინდა ობდ-2ში მივაგნო იმ დამატებით პრიბორს რომელზეც მიშვენებს თითოეულ წვის სისტემაში რამდენს აფრქვევს დიზელს რო გამოვრიცხო ზედმეტის შეფრქვევის ალბათობა
და ეს ვერ ვუპოვე ამ ობდ-2 პროფს აქ მაგრამ ხომ შეილება ამ იფასსიანსაც ქონდეს?
(პ.ს. აი ეს არიც მთელი ახალი ცდის სუსტი წერტილი და ამიტომაც აგინებენ ამ ბულდოგებსა თუ ვტი ვიანოებს რომ ხშირია შემთხვევა ზედმეტის მიწოდების რასაც მერე სავალალო შედეგამდე მივყავართ ხოლო თუ გავაკონტროლებთ ამის ალბათობა ნულს გაუტოლდება და ვივლით ბევრად იაფად ვიდრე ბენზინის შემთხვევაში)
This post has been edited by rere on 8 Apr 2018, 18:10