ახლოს არვარ თორე შეგახედებდი

აბსოლიტურად იდეალურია ძრავის მხრივ ვამბობ .
ერთს გავატარე 100 K და სვეჩებს თუ შეუცვლიდა კაცი არიქნებოდა ურიგო მაგის გამო ვეღარ იწევდა ისე როგორც მანამდე .
მეორე მყავს ეხა დაახლოებით 40K მაქ გავლილი ამით და ძრავი ისე მუშაობს როგორც უნდა მუშაობდეს იდეალურად

220 აქ გარბენი. ახალი ბაბინის პრაოტკა მიგია გაწყდა 2 ცალი და შევცვალე + სვეჩები შევცვალე 4 ივე ვგლიჯე 30 ლარად 4 ცალი სვეჩი და მუშაობს იდეალურად
წვა მაქვს 25 ლარის გაზით გავდივარ კონდენციონერით ტრასაზე 220 კმ , კონდენციონერის გარეშე 240 კმ .
ქალაქში 220+ კონდენციონერის გარეშე .
ოღონდ მხოლოდ ვისოლის გაზზე დავდივარ და სხვაგან რამდენი ჩავასხი იმდენი ჩემიყველასი ვჭამე თუნდაც სოკარზე მინიმუმ 20 30 კმ თი ნაკლებს გავდივარ

დავტესტე ძააააალიან ბევრჯერ .
პ.ს ზეთი 10 ზე ჯერ არ შემიცვლია და ჩემ პრაქტიკაში არცერთხელ ჩემ მანქანას არც ზეთი დაუკლია და არც უბოლავებია დიზელივით . + 800 ლარიან ზეთს არ ვასხავ .
კაი ჯანზე მყავს?

2.0 პრასტოი ფორესტერს რომელ ჯანზეაქვს საუბარი ?

როგორც უნდა დადიოდეს ისე დადის .