GoldenSkyარა ჩემი დევიზია მიიღო მაქსიმალური ეკონომია მინიმალური დანახარჯით და რაც შეიძლება კორექტულად ზედმეტი სისულელე დანახარჯის გარეშე .
არ მესმის ხალხია რომელიც რემენ როლიკში იხდის 700 ლარს მაშინ როცა ძრავი ღირს 1000 ლარი .
გეკითხებით რატო უნდა ვასხა 150 ლარიანი ზეთი მაშინ როცა 60 ლარიანით ორჯერ მეტს გაივლის და არც არაფერს დააზიანებს . რატო უნდა დავაგო 100 ლარიანი სვეჩი როცა 30 ლარიანიც იგივე საქმეს აკეთებს ? მთავარია ვიცოდეთ რისთვის რა გინდა თორე მყავდა ტურბო ლეგასი და იმას შესაბამისად ვუვლიდი , როცა ხოდი გინდა მაშინ კარგი ბაბინა გინდა მაგარი სვეჩი გინდა მარა როცა მანქანა საგორაოდ გინდა არუნდა ფულის ყრა უაზროდ და ჩემი 220 გარბენიანი მანქანის მდგომარეობა ბარეორ 100 გარბენიან მანქანებისას ასი თავით ჯობია იმენა ყველა მხრივ .
აი ესეც ჩემი ბებერის წვა ქუთაისი თბილისი . 245 ტრასაზე გავიარე 40 თბილისის საცობებში .

25 ლარის 1.46 იანი ბუნებრივი გაზით

ცარიელზე ერთი 15 კმ თი მეტს გადის .

და ამ წვის მქონე მანქანას ეტყობა რამე მოუვლელობის ?

მათემატიკა არადა ჩემი ძლიერი მხარე არაა უბრალოდ ხალხს უყვარს კმაყოფილებისგან დაბოლილი ჯდომა მანქანაში
მანქანა უნდა იხმარო არუნდა გიხმაროს
ხ20 ფორიკა მაგიტომაც შეიქმნა : )
აბა მყავდა ტურბო ლეგასი და აქეთ მხმარობდა .
This post has been edited by traki5 on 10 Sep 2018, 20:37