გაგიმარჯოს
ცოტა გვიან კი გწერ პასუხს, მაგრამ "სჯობს გვიანო"

აი ძალიან ეკონომიურად ვცადე, მაინტერესებდა რამდენს დამიწერდა და ჰაივეიზე 55 მაილია სახლი-სამსახური
ხოდა 49გალონი დამოწერა მაილზე რაც ჩვენებურად 5-ზე ქვემოდაა, ასე 4.8ლიტრი 100კმზე.
ისე შერეულად 35-36 მაილს მიწერს, რაც 6.5ლიტრია მიახლოვებით.
მოკლედ ეკონომიურობით ჰაიბრიდებს უტოლდება, გამძლეობით ვერაფერს გეტყვი, რადგანაც სულ ახალი შევიძინე
და 5K აქვს მხოლოდ გავლილი.
ისე ჰონდა სენსინგი ძალიან მაგარი რამაა, ადაპტირებული კრუიზ-კონტროლი, წინა მანქანას მიყვება გარკვეულ სიჩქარემდე (რასაც მიუთითებ მაქსიმალურს იმას არ აცდება), ასევე რულს უხვევს თავისით (გზის გამყოფი ზოლები აუცილებელია, ისე ვერა) 100კმ/სთ-მდე საკაიფოდ დგას ზოლში, ძალიან მაგარია შორ გზებზე, უბრსლოდ ქარხნულად, 15 წამზე მეტი რულზე ხელს ვერ გაუშვებ ითიშება. არსებობს სპეციალური კიტი, რომელიც სადღაც 1000 დოლარამდე ჯდება, და რომელიც გარეგულირებინებს უპილოტო მართვას (მგონი 6 წუთამდე) და მხოლოდ ერთი ზოლიც საკმარისია (ქარხნულს ორივე ზოლი უნდა მარცხენა-მარჯვენა).
მოკლედ საკაიფო რამეა.
2.0 ატმოსფერულზე ვიტყვი ერთს, რომ სადილეროში სადაც ვიყიდე, ახლობელი მუშაობს და მირჩია 20-ზე არც იფიქროო, არ ჩავძიებივარ თუ რატომ, მაგრამ ასე მIტხრა