სტოკში აქვს 140hp და 340თორქი... ამას ქონდა ჯერ 180 მერე 190 და ტორქი უაზროდ ბევრი 460მდე და მიტო ტირობდა ყოფას ცეპლენიას,ერთი სიამოვნება იყოს ამის ტარება

ეხლა აქვს 150ჰპ და თორქი 380... გაწევაზე ოდნავ შეიმჩნევა და საწვავის ხარჯზე პირიქით,უფრო ეკონომიურია...
საბარგულს რაც შეეხება ისედაც საკმაოდ დიდი აქვს და პლიუს ტრანსფორმერი სკამები აქვს და ერთ წამში ხდება სატვირთო მანქანა

სწორი პოლი და დიდი ადგილი აქვს თუ რამის გადატანას დააპირებ,შვეიცარიაში ვიყავი,დავკეცე სკამები,სპალნიკი გაბშალე და გემრიელად მეძინა შიგნით

აკორდს მე არ გირჩევ უნივერსალს,ძაან კატაფალკა ვიდი აქვს...
* * *
და კიდევ მე რამაც გადამაწყვეტია ამის ყიდვა,ევრო 4-5-6 დიზელებს აქ ევროპაში,ყველას უყენია DPF ანუ საჟის ფილტრი,ქალაქში ვინც დადის ყველას აქვს პრობლემა და შესაბამისად ძვირი ღირს ახალიც და გაწმენდაც... და ეგ პროცესურა ხშირად ჭირდებათ... გაუქმება და კომპით მერე მოტყუება არ ჭრის,ტეხასმოტრზე ექმნებათ პრობლემა...
ჰოდა ჰონდამ რა ქნა არ ვიცი და როგორ გაიარა ამ ძრავმა სერტიფიცირება,ქარხნულად DPF-ის გარეშეა და მაინც ევრო 4 სტანდარტებს აკმაყოფილებს
ამას კიდევ იმის გარდა რომ DPF-ის პრობლემა მოხსნილი აქვს,შესაბამისად იოლი შესანახია და სპეციალური ზეთიც არ ჭირდება,რომელიც ჩვეულებრივ სნ 5/30 -თან შედარებით მინიმუმ 15-20 ევროთი მეტი ღირს აქ და მანდ საქართველოში საერთოდ თუ იშოვება ეგ ზეთები არც ვიცი
რენო მყავს აქ მეორე მანქანა ევრო 6 და დავიტანჯე,ზეთში ორმაგს ვიხდი და ისიც ყველგან არ იყიდება...